Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Probleem.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Probleem.

Korting op 420shop
    Hallo.

Ik wil zelf Wiet planten, maar ik weet het niet of het van mijn ouders mag, ik durf het niet te vragen ik weet ook niet waar je zaden koopt.
    Maar het punt is ik durf het niet te zeggen dat Wiet goed is tegen mijn ouders, ik mag alleen Tabak roken en ik vind het vies ik wil eigenlijk alleen, wiet roken, ik weet niet of iemand ervaring, heeft met deze probleem ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.

En nog iets, mijn Vader rookt stiekem Cannabis, ik vind het maar raar, dat ik het zelf niet mag.

Comment

Re: Probleem.

Tsja, je kan je vader natuurlijk omkopen met een mooie top.....
      Houd er wel rekening mee dat de huiseigenaar verantwoordelijk is voor alles wat er in en om het huis gebeurd.
      Ik kan mij dus wel heel goed voorstellen dat je ouders er problemen mee zullen hebben als er in hun huis wiet geteeld wordt.

Greetz Coen..

Comment

Bezig...
      X