Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hele oude wiet.... wat er mee doen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hele oude wiet.... wat er mee doen

    Korting op 420shop
    Heyy,

    Ik vond (ja kan me eigevoor mn kop slaan halve kilo gruis gevonden die ik al een 1.5 jaar kwijt was. Tis uitgedroogd en licht bruinig

    Is dit even weg gegooid geld of kan ik t nog ge ruiken of verwerken en hoe wwet ik de thc waarde nu dan en cbg

    Thanks beginner

    #2
    Zolang het niet beschimmeld is, zou ik gewoon eens proberen.

    Of er nog actieve stoffen in zitten hangt niet alleen van de leeftijd af, maar ook van blootstelling aan licht en zuurstof.
    Als het gruis nog voldoende werkzame stoffen bevat, zou ik mijn verdamper gebruiken. Zoniet, zou ik overwegen er wietboter van te maken (er zijn uiteraard ook nog andere extractiemethodes).

    THC kan je meten met een meter, maar die zijn duur. Er bestaan ook testkits.​

    Comment


      #3
      Bruinig kan schimmel zijn hé

      Comment


        #4
        Wietolie mee maken dat is met alcohol dood wss ook schimmel

        Comment


        • Jooj
          Jooj commented
          Editing a comment
          Ik denk dat het niet volstaat de schimmel te doden als er toxines zijn.

        #5
        Droogijs hash ermee maken.
        Horks Fototopic 2.0

        Comment


        • NewNoobie
          NewNoobie commented
          Editing a comment
          Als er schimmel inzit dan heb je toch schimmel in uw hasj of toch minstens de sporen die zich kunnen manifesteren?
      Bezig...
      X