Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Welke lamp is geliefd in een 80x80

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Welke lamp is geliefd in een 80x80

Korting op 420shop
    Beste collega’s,

vraagje, ik ben een beetje aan het zoeken voor een lamp die een plek van 80x80 moet belichten. Dr zijn zoals altijd zoveel lampen beschikbaar dat ik er scheel van wordt dus vroeg me af of er hier mensen zijn die lovend over hun lamp zijn en kunnen aanraden.( overtuig me effe met je resultaten 😮😉🙂) Heb momenteel een mars hydro waar ik prima resultaten mee haal dus neig dan ook weer naar een mars hydro te kijken🙃

Waarom veranderen? Geen voor een 80x80 maar de nieuwe evo leds zijn bonkers. Ook leuk dat alles via de app kan. Je kan nu oook tegenwoordig appart deep rood licht, infro rood en uv lampen er tussen hangen🥳🥳🥳🥳.

En dat terwijl je de invertor buiten uw tent kan plaatsen

Comment

Trouwens als je later groter gaat kan je uw oude lamp daisychainen met de nieuwe, heb je dan 2 lampen die je kan bedienen van op je telefoon🥳

Comment

• Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Nee is niet eens voor me zelf, ben een maatje beetje aan t helpen met z’n Setup maar van de lamp heb ik geen balle verstand 🙃

• NewNoobie
        NewNoobie commented
        Editing a comment
        Voor zover ik weet moet je kijken naar type leds. Laatste dat ik opzocht zijn dat de EVO’s die het beste zijn en je hebt verschillende leveranciers hiervan.

Ik zou voor een mars hydro gaan
      De prijs is beter
      de kwaliteit is goed
      warmer word mars wel dan de lumatek
      Ivm de kleinere maar meerdere leds van de mars
      Maar op de 1.5×1.5 heeft de mars een betere dekkingsgraad
      En elke ronde is anders
      Maar de diesels onder de mars waren mooier voller en witter dan onder de lumatek
      Maar dat is moeilijk te vergelijken ivm een andere ronde on een ander gedeelte van het jaar

Comment

Bezig...
      X