Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Welke soort is dit?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke soort is dit?

    Korting op 420shop
    Attached Files
    Last edited by ceBep; 26 July 2011, 21:09. Reden: dubbelposten, ff de bewerk bericht functie gebruiken als je iets wilt toevoegen zonder dat er gereageerd is

    #2
    Re: Welke soort is dit?

    dit is de cannabis sativa hehe
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #3
      Re: Welke soort is dit?

      de bruine blaadjes lijken op deze foto:1279192051-393.jpg

      Comment


        #4
        Re: Welke soort is dit?

        idd veel verder dan een sativasoort zal je kwa soort ni graken denk...
        en geef je ze voeding? in welke grond staan ze? welke maat van pot?...??? INFOOOOOOO

        Comment


          #5
          Re: Welke soort is dit?

          ze staan in bemeste potgrond met wat voedingskorrels. De pot is groot...

          Comment


            #6
            Re: Welke soort is dit?

            ik zou de voedingskorrels achterwege laten, zo'n korrel weet je nooit op voorhand wat die gaat afgeven...
            Het lijkt mij beetje overvoeding te zijn vandaar (maar ben geeeeen expert hoor)
            Heb je btw voedingskorrels voor consumeerbare planten genomen?
            oplossing zou kunnen zijn nog een keertje verpotten zonder de korrels ofwel beetje uitspoelen met water, maar als het zich niet verderzet kan het ook goed zijn dat de meeste voeding al uit de korrels verdwenen is.
            Check verpakking vd korrels en kijk hoelang ze werkzaam zijn.. daarop kan je dan verdergaan
            en voor volgend jaar... busje watervoeding cannalijn bloeibus en groeibus kosten samen -20€... doseerd ook veel beter in vloeibare vorm

            Comment


              #7
              Re: Welke soort is dit?

              Heel erg bedankt voor het advies! Volgend jaar maar eens een kweekverslagje maken. Lijkt me wel leuk!

              Comment

              Bezig...
              X