Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Is dit schimmel?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Is dit schimmel?

    Korting op 420shop
    Nadat mijn plantje 11 dagen op zijn kop had gehangen in een droogtentje met afzuiging werd het tijd om mijn plantje eens goed te bekijken.
    Sommige topjes zijn nog een beetje vochtig dus ik dacht om alvast de helft te knippen.

    De plant had vrij veel gele bladeren toen ik hem omhakte maar tijdens het knippen kom ik toch ook wat bruine delen tegen.
    Vaak midden in de top, of onderin bij de 'balletjes'?

    Toch maar even wat foto's gemaakt in de hoop dat ik wat advies kan krijgen. Als dit schimmel is dan ga ik kijken wat er nog te redden valt maar waarschijnlijk kan 90% van het plantje weg.
    Qua geur rook ik niks geks maar mijn neus is niet een geweldige speurder.

    Bedankt voor je hulp!

    buitenkant.jpg

    binnenkant.jpg

    dichtbij.jpg
    Attached Files

    #2
    Het lijkt beginnende schimmel, ruikt het zuur en scherp? Dan is het bingo.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


      #3
      Oudere delen, met name in aftakelende planten, kleuren soms wat anders dan de rest van de top tijdens het drogen.

      Snijd de top eens in de lengte/verticaal door en als je dan geen pluis ziet zitten, dan is het waarschijnlijk prima.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


      • PH donner
        PH donner commented
        Editing a comment
        Ja en anders is het niet pluis
    Bezig...
    X