Heb zojuist iceolater gemaakt, maar hoe krijg ik die hasj het beste droog ??
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Hasj drogen
Collapse
X
-
Even de diepvriezer in over nacht. Dan een pizzasoos met bakpapier op (zeer belangrijk). Dan raspen of zeven tot kleine brokken over de lengte van het bakpapier en dan laten drogen desnoods ontvochtiger aan dat het deoog genoeg is in die euimte niet te warm. Aan het kleur kan je dan aien of het droog is.
voor tempelbals kan je dan met een wijnfles (liefst zooon groot mogelijk en met een lange platte kant) koken water in doen. De thcpoeder in plastieken cadeau papier doen (dus onder en boven bedekt). En met die fles dat platwalsen tot het dun is. Je zal de kleur zien veranderen dat de thc als 1 massa smelt met binnen in nog niet.
Eenmaal heel dun de halve hasj van de plastiek trekken en terug samen vouwen tot een blok, opnieuw plastiek in de plastiek doen (onder en boven in plastiek) en opnieuw over rollen.
Dit doe je tot alles gesmolten is tot hasj.
Je kan de hasj dan tot een sigaar rollen om te laten rijpen en achteraf rollen tot een temple ball om de hasj voor een langere periode te bewaren. Best een paar video’s van Frenchie bekijken (RIP).
Of je kan een heel ander proces proberen voor piatela te maken maar daar heb weet ik te weinig over behalve dat ze koud curen🙃.
Succes.
- Likes 1
-
QnQ deed dat in de oven.
Haalt keukenpapier het vocht er niet uit?
Of effe in de zon laten drogen, of onder een lamp, op de kachel, of de zakhash manier maar dan met open potje.
Comment
-
Qua hasj niet nee, ik ga is wat filmpjes bekijken
-
Ice o lator droog je eigenlijk het best in een vriesdroger dus ik denk dat je ergens iets door elkaar haalt. Alleszins niet in de zon/lamp/kachel of andere warmtebron..
2de beste manier is gewoon asap 24u in de vriezer leggen nadat je het uit de zakken geschept hebt zodat je het daarna tot poeder kan zeven/raspen. Dan leg je het een paar dagen op de koudste plek in huis, liefst met een lage LV.
Nadien kan je er dan inderdaad temple balls van rollen als je het wilt gebruiken voor in jointjes te draaien, beste vind ikzelf wel persen voor nadien te dabben. Ieder zijn manier van consumeren uiteraard maar leg het aub niet in de warmte zoals reppel hierboven zei
-
Heb het nu laten drogen in de hobby kamer, volgens mij is alles goed droog, mooi kneed en rookbaar.
-
Comment