Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Curen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Curen

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Wel ik ben nieuw met het hele recept maar goed mijn reden is dan misschien niet direct het roken voor alleen maar plezier. Ik heb zelf nu buitenwiet gezet en jesus is het een mooie plant zeg alleen al om te zien.
    Nu heb ik veel medische klachten en wil eens kijken of met behulp van wiet er iets aan te doen valt. Wat ik nu heb begrepen is dat je een betere kwaliteit van wiet krijgt door het te Curen maar ik heb geen flauw idee hoe dat moet.
    Als me iemand hier meer over kan vertellen ben ik hem zeer dankbaar. Schijnbaar heb ik ook nog 2 verschillende soorten staan en ik weet van beide niet welke. Ik heb de plant zelf gekweekt en opgegroeit.

    Hartelijk bedank alvast

    #2
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Curen

      Dankje wel voor de reactie.

      Even op een ritje zodat er geen fouten zijn.

      Wiet met nog 30% vochtgehalte in een glazen pot doen met brede opening.
      Deze in een donkere ruimte bewaren voor gedurende 2 maanden.
      De pot 2 maal daag 10 a 15 min openen en toppen roteren.
      Zorgen dat de luchtvochtigheid niet onder 10% komt.

      Normaals bedankt voor de hulp.

      Ps ik zal een kijken of ik wat foto's van me plantjes kan maken. het is wel eluk om te zien

      Comment

      Bezig...
      X