Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

misschien een rare vraag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

misschien een rare vraag

Korting op 420shop
    maar ik vroeg me af of de trichomes altijd amber worden.
    Of kan het door slecht groeien of slechte omstandigheden zo zijn dat de trichomes stil blijven staan op milky en de plant aftakelt maar niet verder amber wordt.
    sigpic

Re: misschien een rare vraag

ik denk het ni welke soort heb je ik met mijn planten zijn ze normaal op 8 weken af gebloeit en twee weken later warenze maar amber
    heb je soms fotos en hoe lang staan ze al in bloei

Comment

Het was meer een algemene vraag, het duurt altijd te lang toch?
      Heb nu alleen nog een autoflower staan die bijna klaar is, volgens mij kloppen de tijden niet die de breeders opgeven volgens mij kan je daar zo 2 weken bij optellen.
      DSC03310.jpgDSC03311.jpgDSC03312.jpgDSC03315.jpg
      sigpic

Comment

Tsja, dat zal wel een belangenconflict zijn denk ik inti : de breeders willen gebruik maken van de vraag naar snelle soortjes, je weet ook niet wat zij bestempelen als oogstrijp. Terwijl jij voor de kwaliteit van de oogst gaat. Helaas bijten dergelijke verschillen in opvatting mekaar
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

ja daar heb je ook gelijk in, de een wil high de ander stoned ja daar zit zo 2 of 3 weken verschil tussen.

Maarja als je dus lang genoeg wacht wordt t altijd amber dus
          sigpic

Comment

yep, natuurlijke rijping, en dat is weer eum... -dehm teveel gezopen van het weekend- afbraak/omzetting van harscomponenten naar stabielere verbindingen. (Getver wat vaag weer, maar goed : da's nu even onvermijdbaar ben ik bang)
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

lol sterkte met de maandag
              sigpic

Comment

het gaat dan wel wat langzamer

Comment

Bezig...
                X