Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

help problemen eerste keer dat ik kweek alles ging goed tot toppen kleuren bruinachtig

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

help problemen eerste keer dat ik kweek alles ging goed tot toppen kleuren bruinachtig

Korting op 420shop
    geachte ik heb een lemon haze buitenplant staan der staan al veeel toppen op ik zie ze eklke dag groeien maar vanmorgen was er iets raars sommige toppen zijn bruin aan het worden alsook de bladeren en het brokkelt af je kunt het er zo afnemen het lijkt alsof de weed rook klaar is :s help weet iemand hieer raad mee?

Re: help problemen eerste keer dat ik kweek alles ging goed tot toppen kleuren bruinachtig

helaas toprot

Comment

Re: help problemen eerste keer dat ik kweek alles ging goed tot toppen kleuren bruinachtig

dat is ind toprot ik zou zowiezo de rotte plekke verwijderen om verdere rot tegen te gaan
      Last edited by Cannabal Lector; 26 September 2011, 22:16.
      Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

:alienstoned:​← klik hier

sigpic

Comment

Bij een dergelijke vraag plaats je het beste een foto erbij! Dit ff voor de duidelijkheid.

M.v.g.
        vale.

Comment

Ik denk dat het wel toprot is jah jong, dat is minder :/ foto zou wel handig zijn !! TIP

Comment

Klinkt idd als botrytis. Hoop dat je dat inmiddels ruimschoots hebt weg geknipt.

Comment

Bezig...
            X