Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Knipafval drogen (Hasj)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Knipafval drogen (Hasj)

Korting op 420shop
    Hallo iedereen!

Ik ben ervan op de hoogte dat je wiet langzaam moet laten drogen, een week of 2.
    Niet te snel omdat anders je een scherpe smaak krijgt en dat de wiet minder goed te roken is.
    Dus ook geen ventilator, kachel of verwarming erbij.
    Maar geldt dit ook voor hasj?
    - Als ik mijn knipafval laat drogen op een verwarming bvb, doet dit dan afbreuk aan de
    kwaliteit van de hasj die er vanaf komt?
    - En mijn knipafval is al bevroren geweest, kan ik dit nog laten drogen en daarna weer invriezen?
    Of wordt het dan net als vlees "niet meer goed"

Re: Knipafval drogen (Hasj)

Ik denk dat het geen kwaad kan knipafval sneller te drogen, omdat het al hele kleine stukjes plant zijn. Deze zijn volgens mij te klein om bepaalde processen nog door te laten lopen. Bovendien rook je niet je plantafval, maar de THC die eraf komt.

Als je knipafval niet al te lang (geen maanden) in de vriezer heeft gelegen dan moet het weinig kwaad kunnen volgens mij. Overigens zijn de meningen verdeeld of je droog of nat moet invriezen. Ik ken hele ervaren kwekers die het afval nat vacuum sealen en dan invriezen om er op enig moment hash van te maken. Als ik echter de handleiding van mijn bubbleator bekijk, geeft deze aan dat ik eerst het knipafval moet laten drogen en dan invriezen.

Ik heb het zelf nog nooit getest wat de beste manier is.

Comment

Het heeft wel een maandje of 2 in een hele hoop zakken (eerst in zak, dichtbinden, zak eromheen enz.) in de vriezer gelegen.
      Denk niet dat het "om" is. Heb er een paar dagen geleden nog een paar van gedraaid (wel gedroogd) en ben er niet ziek van geworden.
      Ik ga het proberen te laten drogen en dan weer invriezen en er dan hasj van maken. Iemand nog tips?

Comment

Extraheren met nlg (aanstekergas). Dan ben je binnen 2 minuten klaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
          Extraheren met nlg (aanstekergas). Dan ben je binnen 2 minuten klaar.
          Ik maak liever hasj of een combinatie van beide.
          Heb namelijk de zeven al aangeschaft.

Edit: Is het misschien mogelijk om beide inderdaad te combineren?
          Dus een plakhasj te maken van normale kief of polm en hasjolie?
          Ik dacht eraan de hasjolie te bevriezen en dan door de hasj te rollen tot ie vloeibaar wordt. Goed idee?
          Last edited by Homegrown; 27 September 2011, 20:04.

Comment

de beruchte montyballs > check met onze ubergrowmaster Monty
            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

idd gewoon icehasjies van maken, dan pleur je het in ijswater... so no need for drying

Comment

die monty balls is eigenlijk gewoon jelly hash, maakt niet uit of hier qwiso/ bho en kief/ ice is voor gebruikt
                lekker blijft het maar daar mag hier niet over gesproken worden omdat het hard drugs is.

Comment

Bezig...
                X