Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

binne kweek plant blijft maar door groeien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    binne kweek plant blijft maar door groeien

    Korting op 420shop
    ik heb pp plant hij blijft maar door groeien zitte al zij toppen in maar er komt maar geen hoofdtop in staat nu 3 maanden heb hem maar 2 weken in de voorgroei gehad hoe kan ik dat stoppen


    gr hartog

    #2
    Re: binne kweek plant blijft maar door groeien

    10 cm onder de hoofdtop hard knijpen, de plant kneuzen, maar niet breken!!! Plant gaat dan niet meer de hoogte in want moet een paar dagen herstellen. Er komt dan een verdikking op het punt waar jij geknepen hebt. Als de plant na een paar dagen toch weer doorgroeit, kun je dit een paar cm hoger of lager doen.

    Comment


      #3
      Re: binne kweek plant blijft maar door groeien

      bedankt voor de tip zal het proberen

      Comment


        #4
        Re: binne kweek plant blijft maar door groeien

        Als je planten max 3 a 4 weken in de bloei staan kun je ze ook behandelen met Plant Vitality Plus. Dit is een preventief middel tegen spint en trips, maar er zit ook een antistrekkingshormoon in tegen stress. Is niet duur en werkt goed.

        Comment


          #5
          Re: binne kweek plant blijft maar door groeien

          je ken hem ook gewoon in de kliko gooien

          Comment

          Bezig...
          X