Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat voor plant is dit??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat voor plant is dit??

Korting op 420shop
    Hallo, ik heb een plantje gevonden, en ik vraag me af welke soort het is. Het is als het goed is een vrouwtje, en ze staat buiten in een emmer potgrond. Alle takken zitten vol met bloemetjes, niet alleen de toppen, maar ook halverwege de stammen zie ik "toppen" ontstaan.. Ik moet nog even op zoek naar mijn microscoop, en weet dus nog niet hoe de trichomes er uit zien...
    DSC04194.jpgDSC04193.jpgDSC04192.jpgDSC04191.jpgDSC04190.jpgDSC04189.jpgDSC04188.jpgDSC04187.jpgDSC04186.jpgDSC04185.jpgDSC04184.jpgDSC04183.jpgDSC04182.jpgDSC04181.jpgDSC04180.jpg
    Is er iemand die weet welke soort dit is?

Alvast bedamkt!
    Smogger

Re: Wat voor plant is dit??

amnesia wildgroei
    vriendelijke groeten thclover

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THCLOVER View Post
      amnesia wildgroei
      Knap dat jij dat eraan ziet dat dit amnesia is. Ik kan het er niet aan zien.

Hallo, ik heb een plantje gevonden
      Plantjes vind je niet. Je hebt iemand anders guerrilla kweek gestolen. Blijf met je fikke van andermans planten af!!!! dit is not done

Comment

was ook maar om te lachen dat ik amnees wildgroei zeg denk dat niemand kan zeggen adv fotos welke soort het is moest je de plant kunnen ruiken konden we al meer zeggen tis alesinds stress plant gestrekt en drie vingerig blad

Comment

Sommige oetlullen snappen het niet... en zullen het spijtig genoeg nooit snappen monty... Ne kopper kan soms wel enige uitkomst bieden!

Ik kan je alvast plechtig meedelen dat je mijn holbaard mag kussen...

de lange

Comment

denk niet echt dat dit gurilla kweek is of was want hij heeft de plant gevonden in een woonwijk lans het pad naar het plein ofzo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post

Plantjes vind je niet. Je hebt iemand anders guerrilla kweek gestolen. Blijf met je fikke van andermans planten af!!!! dit is not done
              Hahaha, vol vooroordelen lees ik al, als er iemand een zaadje wegpleurt en hier groeit (IN EEN WOONWIJK!!) een plantje uit, dan vindt jij dat dus een guerrilla kweek??? Eerst ff verdiepen in een onderwerp (zie voorstel topic: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Hallo-allemaal) voordat je je oordeel klaar hebt! Deze plant had een dag later door de plantsoenendienst hiero de volgende dag als onkruid omgeschoffeld geweest.

Maar goed, weer ontopic, een stress plant? Kun je hier nog wat rookbaars afhalen?

Comment

Nou, dat zie ik hier niet staan hoor.
                Andermans planten blijf je af, al staan ze op het dak. Punt!

Van mij mogen rippers ook geband worden.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Blijf met je fikke van andermans planten af!!!! Maakt niet uit waar dat is. Ik had je topic ook gelezen en ook daar heb ik op gereageerd. Het is dus geen vooroordeel.

Veel succes verder. Hopelijk "vind" diegene die hem zaaide je gauw en "verplant" jouw dan ook eens ff. Weet je meteen hoe een stressplant zich voelt.

Comment

Okee, de info die je had was misschien wat weinig. Lees mijn voorstel topic nog maar eens.

Comment

Had ik reeds gelezen, net zoals alle posten op dit forum.

Comment

Ik begrijp de reacties heel goed, maar weet allen, dit is geen roof van een kweek. Dit is eerder een redding van een plantje...

Comment

Redding van een plantje? Dat zeggen ze (alle cannabis dieven dus) allemaal. Dat "plaatje" is echt grijs gedraaid. Ga je schamen en kies adoptie-ouders, die je wel de elementaire fatsoensnormen kunnen bijbrengen.

Comment

Luister vriend, ik heb geen honger ofzo, en waar slaan deze beschuldigingen allemaal op? Lekker de toughguy uithangen achter je aldipeeceetje, en allerlei vreemde opties aandragen over adoptie ouders?? (over elementaire fatsoensnormen gesproken...) Beetje jammer allemaal, had het idee dat het wel een relaxt forum zou zijn. Tegen leugens kan niemand op. Maar goed, maakt mij niet uit. Ik weet genoeg over mijn plantje dus: adios!

Comment

Beetje op de verkeerde voet begonnen door weinig info. Ik zal deze hier even linken zodat je verhaal wat completer word.

http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...Hallo-allemaal!

Grtz

Comment

Bezig...
                              X