Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wietboter maken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wietboter maken

    Korting op 420shop
    Is het normaal dat de bereiding van wietboter zo stinkt of je gras aan het koken bent?

    #2

    Comment


      #3
      Re: wietboter maken

      Ik wist niet dat zeven van plantmateriaal compost oplevert. Ik dacht tot op heden dat composteren plaats vindt door de werking van warmte, lucht/zuurstof en vocht. Kun je me een literatuurverwijzing geven?

      Comment


        #4
        Re: wietboter maken

        wietboter maken op traditionele wijze (plantmateriaal + water + boter langdurig zachtjes koken) is inderdaad een geurige bezigheid, die ik bij voorkeur ofwel in een schuurtje ergens danwel gewoon buiten uitvoer. Tis namelijk niet alleen een geurig klusje, ook de factor tijd speelt een rol (neem er gerust even een half dagje voor)
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment

        Bezig...
        X