Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

lange stengel, amper blaadjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

lange stengel, amper blaadjes

Korting op 420shop

Re: lange stengel, amper blaadjes

Ja, je kunt ze "ingraven" tot de ronde blaadjes, de lob. Ze zijn gewoon gestrekt.

Comment

Wat is genoeg licht? Wil je het enigszins doelmatig doen dan heb je toch al snel 250 watt kwikjodide (HPI) nodig of een aantal tl's van 6500 Kelvin.

Comment

genoeg licht is: 2 tl's met daglicht , 1 tl extra warm een een andere tl die cool white is, en een spot van 300W en 2 warm white lampen( kan u verzekeren dat als je daar ff binne bent , je een tintje bruiner wordt xD)
        dus ik mag ze gewoon dieper ingraven zonder dat het steeltje zal rotten hierdoor? en wil dit dus zeggen dat de mensen die filmpjes maken of fotos nemen dit ook gedaan hebben ?

Comment

Gewoon zoals op de "geleende" foto doen, de steel gaat niet rotten...

Comment

ok, thx manne kzal mij dermee bezig houden na het werk!

alvast bedankt voor de nodige info

Comment

genoeg licht is: 2 tl's met daglicht , 1 tl extra warm een een andere tl die cool white is, en een spot van 300W en 2 warm white lampen( kan u verzekeren dat als je daar ff binne bent , je een tintje bruiner wordt xD)
              kwadratenwet.png Een tl hang je op 3 tot 5 cm boven je plantje na 10 cm is tl licht reeds onbruikbaar voor je kiem.

Comment

Hoi

150 f 250 watt HPS. Gaat het best.

Tl is het gewoon niet, leuk voor de eerste 3 dagen, daarna moet er gewoon een HPS op. Ook met HPI gaan ze strekken, teveel wit.
                No-nonsens kweker

Comment

Ik groei onder 250 wat HPI voor en heb dan nooit strekkers. De internodes blijven heel erg kort op elkaar veel korter dan met HPS. Ik kan dus niet beamen dat ze onder HPI ook gaan strekken, mijn ervaring is juist het tegendeel.

Comment

Yep, hier ook.
                    Onder HPI had ik plantjes van 5cm hoog met 7 nodes.
                    Als je TL op de juiste manier gebruikt kun je er ook heel goed een paar weken onder voorgroeien.
                    Ook dan krijg je gezonde gedrongen plantjes met veel nodes op weinig lengte.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

......
                      Last edited by bobbys; 18 November 2011, 13:29.

Comment

Bezig...
                      X