Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

'legale' marijuana

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    'legale' marijuana

    Korting op 420shop
    hallo, ik kwam vandaag op het internet van die legale wiet ontdekt heeft iemand hiermee ervaring? zou ik het kopen of houden bij de gewone wiet? hier is de site: http://www.internationaloddities.com/

    #2
    Re: 'legale' marijuana

    Verplaatst naar Overige vragen....

    Comment


      #3
      Re: 'legale' marijuana

      maat van me heeft spice geprobeerd,werd er goed stoned van,maar kreeg daarna hoofdpijn,hij heeft het daarna ook nooit meer gekocht

      Comment


        #4
        Re: 'legale' marijuana

        Legal............................................. .........................................and FAKE.

        Comment


          #5
          Re: 'legale' marijuana

          ja sorry hoor maar als het legaal wordt kap ik er meteen mee...
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment

          Bezig...
          X