Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

lichschema . iemand tips ??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

lichschema . iemand tips ??

Korting op 420shop
    Goedemiddag mede hobbykwekers,

Graag verneem ik van jullie het perfecte lichtschema voor een binnenkweek, van begin groei tm eind bloei .

Ik heb evt 2 keer 600w en 2 keer 400w om mee aan de slag te gaan waarvan er 2 lampen in de kast kunnen en kweek op cocus standaard gebruik

ik voor de groei 18-6 en de bloei 12-12 .

Ook lees ik wat goede en slechte verhalen over een afbloeilamp , iemand hier ervaringen mee .

Re: lichschema . iemand tips ??

ik doe ook aan binnenkweek,, en zet ze gewoon 3 a 5 weken in groei op 18-6 en dan schakel ik over tot 12-12 voor zon 8a10 weken meer doe ik er niet aan eerlijk gezegt
    grtt
    One Smoke a Day , Keeps the Doctor Away

Comment

voorgroeien onder 400 watt mh licht koop wel een merklamp iets met een pof onder 2 keer 400 watt voorgroeien.dan afbloeien onder sont pia plus of greenpower.ik groei zelf voor onder 24 uur licht,en dan 4 dagen voordat de klok op 12 uur gaat,gaan ze naar 18 uur.afbloeien gewoon op 12 uur licht dat geeft de minste stress.moet je op eens weg ,vakantie ofzo,dan kan je de bloei iets verkorten door 10 uur licht en 14 uur donker te geven,dit kost je wel grammen.ps welke cocco,s en voeding gebruik je?

Comment

je kan ook een natuurlijk verloop gebruiken wat scheelt in kosten en ook de kans op mannetjes verminderd (wordt beweerd) door een beter aantal uren licht in week 3 groei om dit te bekomen, en ook om na 4 weken groei ook precies op 12 h licht uit te komen waarna je gewoon op 12h verder bloeit.

Als het zaadje boven komt start je de volgende dag op 19 uren licht.
        Daar haal je dan elke dag 15 minuten af tot je na 28 dagen groei aan 12 uur licht uitkomt.
        Bij het begin van week 3 zit je dan aan 16 uur licht welk ideaal is om die mannen te beperken.

Grtn

Comment

KISS

werkt gewoon.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
          X