Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

welke Northern Lights het beste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    welke Northern Lights het beste

    Korting op 420shop
    hoii hoii iedereen

    ik vroeg me af want heb vorig jaar me succes 5planten Northern Lights royal queen geprobeerd
    alleen met water nix meer was meer om te kijke of het veilig was en wou dit jaar wel wat voor investeren
    om wat lekere wiet te krijgen ben zelf knetter op de nlx maar vroeg mij af welke Northern Lights soort het beste is
    zie er zo veel verschillende ik hoef er niet een mix met een haze witsoortje hou ik toch meeste van
    dus mij vraag is wie weet welke Northern Light het beste is ik heb er geen budget voor de coffee shop betaal
    je toch al klauwen met geld alvast bedankt groetjes

    #2
    Re: welke Northern Lights het beste

    Wow! Punten en komma's!

    "Ik hoef er niet een mix met een haze witsoortje hou ik toch het meest van"? Wat wil je nou wel of wat niet? En je wilt dit jaar wel wat investeren, maar je hebt geen budget? Wat wil je dan investeren?

    Als je met succes de northern lights van RQ hebt geprobeerd, waarom neem je die dan niet nog een keer?

    Als je zelf knetter bent op nlx, neem je die toch?


    Er zijn heel veel redenen waarom een plant 'de beste' zou kunnen zijn.. Als je duidelijk maakt wat je wilt, punten en komma's gebruikt en een fatsoenlijke vraag stelt met een vraagteken.. Dan kunnen we je misschien helpen..
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: welke Northern Lights het beste

      Succes
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment

      Bezig...
      X