Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

kan je vrouwelijke zaden ook steken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kan je vrouwelijke zaden ook steken

Korting op 420shop
    ff een vraagje ik wil moeder tuintje beginnen kan ik daar die vrouwelijke zaden voor gebruiken . of raden jullie dat af ik vroeg het in een growshop en die zegen dat dat niet goed is maar zegen waarom niet kunnen ze niet mvg eric

Re: kan je vrouwelijke zaden ook steken

Waarom wil je ze steken ?
    Gaan ze dan niet dood ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Steken met naalden kun je doen. Maar met messen wordt dat ongemakkelijk en bovenal moeilijk. Met naalden trouwens ook hoor..
      Maar om op je vraag(?) terug te komen: ik snap niet wat er met de zegeningen is van de growshop. Maar vrouwelijk zaad kun je niet stekken, absoluut niet. Mannelijk zaad ook niet, regulier zaad ook niet. Ik denk dat ik wel met een 100% zekerheid kan zeggen: wij kunnen geen zaden stekken. Tenzij je aan de tissue samples gaat, maar daar heb je een prima laboratorium voor nodig en de juiste glucose oplossingen met hormonen. Kan best voor honderd euro, maar het is een lastig werkje!
      Ik raad het je af. Ik ken het principe 'moeder tuintje' niet, is dat een moeder die een tuin is? Is dat een moederplant? Een moeder? Een tuin? En die vrouwelijke zaden, zijn dat die zaden met lipstick en een piemel, maar toch ook pronte borstjes? Die zaden die mooie rondingen hebben? Er bestaan vrouwelijke mannen. Metro's noemen ze dat, denk ik.

Ik begrijp echter PRECIES wat je wilt weten, maar als je de moeite niet wilt nemen om je vraag te stellen (met een vraagteken), neem ik niet de moeite een fatsoenlijk antwoord te geven Voor wat, hoort wat!
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

ik begrijp volgens mij precies waar het om gaat, en wil voor ik inhoudelijk reageer graag antwoord zien op de vraag :

wat ga je doen met de stekken die je hoopt te trekken van je moedertuintje ? Strikt moeders kweken doe je volgens mij namelijk alleen als je zelf ergens anders afbloeit, en anders voor de commercie. En in dat laatste geval zit je hier verkeerd.
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Bezig...
        X