Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Katten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Katten

Ik kwam net de tuin inlopen en.......
    In natuurgebieden treffen we regelmatig wat wietplantjes aan. De jachtopziener laat ze gewoon staan, tenzij er draadconstructies zijn aangebracht: dan gaan zowel de draadconstructies als de planten er aan.
    Ik denk niet dat die jachtopziener nesten gaat tellen in een tuin hoor xtreem.

Comment

ff creatief met kurk geweest:

hopelijk werkt de link in presipe een soort afbakening van schuinstaande prikkers voor mensen in een katrijke omgeving.
      http://www.box.com/s/bbfb0b18fe82edbf1485
      Attached Files
      sigpic

Comment

Last edited by monty; 2 April 2012, 13:54.

Comment

wel of niet diervriendelijk doet verder niet ter zake maar ik moet geen huisdieren van anderen in mijn tuin.
          dan moeten ze maar zorgen dat hun huisdier niet buiten hun tuin komt.
          als de kat ineens spoorloos is moeten ze het dan ook niet raar vinden.
          ik ga ook niet bij anderen in de tuin schijten en gaten in de grond graven en wat voor overlast al niet meer.
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
            ik ga ook niet bij anderen in de tuin schijten en gaten in de grond graven
            WHAHAHAHAHAHHHAHAAA you make my day!
            sigpic

Comment

Met een buks (stiekem) op een kat schieten vind ik een agressieve, dierenleed veroorzakende oplossing. Schiet dan liever (openlijk) op de buurman of buurvrouw die de kat naar buiten laat gaan. In beide gevallen wordt de relatie met de buren wel op scherp gezet, maar wordt een onschuldig dier niet de dupe van je ergernis.

Comment

Ik heb al jaren het idee een briefje bij mijn buren te verspreiden dat ik een katten-etende hond in mijn tuin heb, en dat ik dus alle buren aanraad hun kat binnen te houden.

Niet dat ik zo'n hond heb of zou willen hebben, maar ik zou wel de discussie willen aangaan wie zijn huisdieren onder controle moet houden. Rotkatten.

Comment

Eigenlijk wordt er een probleem aangedragen wat geen probleem behoeft te zijn. Voor ongeveer 10 euro koop je wat pvc elektrabuizen, wat bochtjes en een vogelnet. Op die manier bescherm ik mijn aardbeien en rode bessen tegen vogelvraat. Je bent dan weliswaar 10 euro kwijt, maar je bespaart je 1000 euro aan ergernis en rottigheid met de buren.

Comment

sigpic

Comment

Ja hoor, nu zijn we in eens allemaal scherpschutter. Met een luchtbuks gericht schieten op een bewegend doel op 10 tot 25 meter en dan alleen een pootje raken? Ooit een vuurwapen in handen gehad en geschoten? Ik heb ooit de impact gezien op de rug van een mens die door een 4.5 mm loden kogeltje was geraakt en een dikke duffelse winterjas droeg: een zwelling/bloeduitstorting ter grootte van een schoteltje.

Als het allemaal zo mee lijkt te vallen: probeer het eerst eens uit op je vriendin of je kinderen. Misschien zijn de gevolgen toch wat indrukwekkender dan je thans vermoedt.

Comment

Alsjeblieft: ik vind dit de leukste op de humaanste manier die er is.
                        Linkje: http://youtu.be/uIbkLjjlMV8
                        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Niet het dier, maar de baas is de veroorzaker van de overlast. Wij hebben 2 katten en wonen in een buitengebied. Er kwam regelmatig een kater van de buren 's-nachts op bezoek via de kattenluikjes om voer te ratsen. Op zich niet erg, maar hij sproeide wel om zijn terrein af te bakenen: dat ruikt echt smerig. Oplossing: kattenluikjes vervangen door luikjes met een sensor. Je toetst het chipnummer van je katten in en de de luikjes gaan alleen open voor onze katten.
                          Last edited by Xtreme; 2 April 2012, 17:26.

Comment

Als ik iemand een huisdier iets aan zie doen, is hij de mijne. Je hebt daar totaal het recht niet toe.
                            Dat een dier dan maar niet in jouw tuin moet komen is ook de grootste onzin. Een kat heeft daar gewoon het recht toe, die doen ook nog iets nuttig namelijk, zoals ongedierte vangen.
                            Daarbij getuigt het trouwens van zeer weinig respect voor je medemens, die kunnen namelijk nogal in de put zitten wanneer hun huisdier niet thuis komt.
                            Als je er met een luchtbuks op schiet ben je dus gewoon een lul en als ik dat zie, douw ik dat ding bij jou waar de zon niet schijnt! Dan heb ik namelijk schijt aan de verdere gevolgen.

Comment

Een schepsel -of het nu een mens of een dier is- dat zich niet kan verdedigen onnodig leed berokkenen, getuigt van een zieke geest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post

ik ga ook niet bij anderen in de tuin schijten .
                                Dat gaat voor mij niet op
                                Eigen gekweekte zaden

Comment

Bezig...
                                X