Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Katten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Katten

Die kende ik nog niet LR2, leuk filmpje. Wat ik dus merk zoals jij ook aangeeft is dat katten bijna in het heilige getrokken worden. Want zodra mijn hond in iemand zijn tuin zou poepen en kuilen ging graven zou ik minder fans hebben dan als mijn kat dat zou doen.

Xtreme: Om even antwoord te geven op jouw vraag. Ja, ik heb 'weleens' geschoten met een vuurwapen. Dit was in de bergen van Turkije. Ik kwam daar veel toen ik daar nog contacten had. Om preciezer te zijn was dit in het oosten van Turkije tegen de Syrische grens aan. Ik heb daar een aantal zomers veel geschoten met een M1991 en later met een Combat Commander, dat is een single-action, semi-automatisch wapen.

Hoe dan ook, een vuurwapen is geen luchtdrukwapen en het slachten van dieren voor consumptie gaat ook gewoon door.

Ik kreeg net telefoon van mijn grootmoeder die mij vertelde dat ze een oplossing had. Ik had haar namelijk vanmorgen nog gesproken omtrent dit en ze heeft het volgende voor mij gekocht:

IMG00200-20120402-0620.jpg Het is een spray waar blijkbaar katten en honden een hekel aan hebben en de locaties die onder gespoten zijn zouden mijden. Ik ben erg benieuwd of het werkt en zal dit sowieso laten weten.
    sigpic

Comment

Sorry dubbele post

Kan gebeuren
      sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mathijs View Post
        Als ik iemand een huisdier iets aan zie doen, is hij de mijne. Je hebt daar totaal het recht niet toe.
        Dat een dier dan maar niet in jouw tuin moet komen is ook de grootste onzin. Een kat heeft daar gewoon het recht toe, die doen ook nog iets nuttig namelijk, zoals ongedierte vangen.
        Daarbij getuigt het trouwens van zeer weinig respect voor je medemens, die kunnen namelijk nogal in de put zitten wanneer hun huisdier niet thuis komt.
        Als je er met een luchtbuks op schiet ben je dus gewoon een lul en als ik dat zie, douw ik dat ding bij jou waar de zon niet schijnt! Dan heb ik namelijk schijt aan de verdere gevolgen.
        Ik ben het helemaal met je eens behalve dat een kat een recht heeft op andermans tuin, dat het normaal is dat het beesje zijn natuur volgt is wat anders.
        De eigenaar is verantwoordelijk die moet eventuele schade maar op zich nemen.
        Foto's van de kat en een offerte van een tuinman sturen je bent ten slotte allergisch voor katten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mathijs View Post
          Een kat heeft daar gewoon het recht toe
          Wie heeft die kat het recht gegeven om in andermans tuin te gaan zitten schijten????
          Wil ik weleens weten?

Comment

Tijgerpoep halen bij t circus, ben je overal vanaf!

Comment

Ik zal 2 denkbeeldige krantenberichten samenstellen.

Drugsverslaafde schiet kat dood, omdat die zijn planten beschadigde.

Drugsverslaafde elektrocuteert kind, omdat hij met krachtstroom zijn plantjes beveiligde.

Nu nog zegt een deel van de redelijk denkende Nederlanders: Van Opstelten schiet met een kanon op een mug. Dat kleine beetje sympathie en empathie zou na die krantenberichten snel verdwijnen.
              Nogmaals, iemand die willens en weten leed en schade berokkent aan welk wezen dan ook voor een stel lullige buitenwietplantjes zal op weinig begrip kunnen rekenen. Van mijn kant in ieder geval niet.

Comment

Ken er ook eentje, als we toch gaan fantaseren:

Man slaat kat dood, omdat zijn kind blind is geworden door kattenstront.

Toxoplasmose....die beesten houd je maar thuis.
                Of je ruimt de stront ook op net als bij je hond.

Comment

Om die buitenplantjes gaat t niet extreme, maar nu ze na de aanhanger van t weekeind de maaibalk hebben gejat wordt krachtstroom ineens een hele interresante optie.. Voor de groepenkast uiteraard!

BURN MODDERFOKKER!

Comment

Daarom laat je een kind ook in een zandbak spelen, die afgesloten wordt na gebruik.
                    Ook geen reden een dier dat zich van geen kwaad bewust is iets aan te doen. Hoeveel last moet je ergens van hebben voordat je zo diep zinkt?

Comment

Dus als ie niet afgesloten is mogen katten erin schijten? Dat is fijn om te weten!

Maar ik heb ook nog geen antwoord op mijn eerder gestelde vraag; het recht....

Comment

Ja, want zo'n beest heeft niet de intelligentie om te bepalen waar wel en waar niet.
                        Jij daarentegen, hebt wel voldoende intelligentie om dat te kunnen begrijpen. Het kan dan nog wel vervelend zijn, maar het is niet anders. Als het regent en je hebt geen paraplu, dan wordt je gewoon nat.

Comment

Ik wil er dan weer even aan toevoegen, ik neem aan dat je dan ook geen vlees eet van dieren als het schieten met een luchtdruk wapen op een overlastgevende kat in eigen tuin, diep gezonken, triest, mishandeling ect. is.
                          sigpic

Comment

Zijn eigenaar toch wel, waarom smijten mensen die schijtbeesten steeds naar buiten?
                            Schaf dan geen beesten aan en het verhaal van dat is de natuur van die beesten is lulkoek, want ik ken mensen die hebben ze aan de lijn.
                            Die komen niet in andermans tuin en schijten ook niet waar het hun blieft.

Maar ik kan je wel vertellen (hier komen geen katten meer op mijn erf, ik heb 5 honden) dat ze bij mij over de schutting vliegen, zoveel intelligentie heb jij ook wel... ik duld geen ongewenste beesten op mijn erf, da's mijn recht.

Comment

Dat is het niet, want wanneer jij een kat iets aan doet op je eigen erf, ben je gewoon verantwoordelijk.

En de eigenaar "smijt" zo'n beest ook niet naar buiten, dat weet je ook best. Een kat is ook geen hond, dat schijn je dan blijkbaar weer niet te begrijpen.
                              Maar even ter vergelijing, een van jouw honden gaat lopen en komt in mijn tuin. Daardoor schiet ik erop met een luchtbuks of draai hem zijn nek om. Wat vind jij daar dan van? En blijf je op dat moment of erna gewoon rustig richting mij?
                              Een kat kun je gewoon verdrijven met wat water, geen enkele reden om verder te gaan dan dat.

Comment

Mathijs, zo moet je het niet eens willen zien. Geen van Vale zijn honden komen graven en poepen in jouw tuin, noch in die van een ander. Bij katten is dat kennelijk wel geaccepteerd door mensen zoals jij.
                                sigpic

Comment

Bezig...
                                X