Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Katten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Katten

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
    Dan moet je eens in het bos komen wandelen, hier schijnt dat om een of andere vage reden opeens niet meer nodig te zijn.
    Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
      Het houden van dieren kan nu eenmaal in voorkomende gevallen overlast veroorzaken. De een stoort zich aan kwetterende parkieten of een kraaiende haan. De ander stoort zich weer aan katten die losse grond omwoelen en hun behoefte doen. Zelfs in de tuin spelende kinderen met het daaraan gekoppelde lawaai vormt soms een bron van ergernis. Vale, jij zal ongetwijfeld je honden goed hebben opgevoed, je zal ook hun ontlasting wel opruimen, so far, so good. Tenzij je echter de stembanden van je honden hebt laten verwijderen zullen die beesten best wel eens opgewonden blaffen. De ene buur kan dat goed verdragen en de andere buur weer niet. Tenzij je in the middle off no where woont vind ik 5 honden ook een behoorlijke (geluids)belasting voor je omgeving. Wat weegt voor de mensen het zwaarst? Af en toe kattenontlasting, die beesten schijten echt geen 25 keer op een dag, of af en toe tot haast permanent hondengeblaf moeten aanhoren?
      Kijk, mij maakt het niet uit, al houd je 25 honden in plaats van 5. Maar wellicht zijn er buren die denken met 1 of 2 honden is het wat mij betreft ook genoeg.
      Als ik nachtdienst heb gehad en even me ogen dicht wil doen en er honden blaffen dan pak ik een doos lawinepijlen.
      Het is niet zo dat die honden omdat ze aan de lijn, achter een schutting, in een kooi zitten zomaar mijn nachtrust mogen verstoren.
      Ook bel ik dan M om die stinkende wietplanten weg te laten halen en weiger ik om fatsoenlijk in dialoog te gaan met de eigenaar
      want met praten los je toch niets op.

Oeps *sarcasme-modus uit*
      Last edited by Ayrton S; 3 April 2012, 14:56.

Comment

Vale, jij zal ongetwijfeld je honden goed hebben opgevoed, je zal ook hun ontlasting wel opruimen, so far, so good. Tenzij je echter de stembanden van je honden hebt laten verwijderen zullen die beesten best wel eens opgewonden blaffen. De ene buur kan dat goed verdragen en de andere buur weer niet. Tenzij je in the middle off no where woont vind ik 5 honden ook een behoorlijke (geluids)belasting voor je omgeving. Wat weegt voor de mensen het zwaarst?
        Je maakt een veronderstelling zonder de feiten te kennen. Mijn buren ken je ook niet btw. De buuv draait zelfs nachtdiensten en die hoor je er niet over.
        Ik woon al meer dan 22 jaar in dezelfde straat en heb altijd honden gehad. Minst aantal 3, hier geen problemen.
        In het stuk waar ik woon zijn bevinden zich 12 honden, rondom talloze meer.
        Op het moment heb ik nu zelfs 10 honden deze week en ik heb hier nog geen klacht mogen ontvangen.
        Jij mag 5 een geluidsbelasting vinden, maar die bevinding heeft op mij geen betrekking.

Comment

als je als stratenmaker elke dag met je vingers in de kattenstront zit te graaien zou ik er ook een fobie van krijgen

Comment

Vale, zoals ik al aangaf, al heb je 25 honden, het zal me worst zijn. Ik stel me positief op en jij doet of ik je aanval. En ik vind 5 honden inderdaad een geluidsbelasting en jij zegt dat ik dat een geluidsbelasting mag vinden. Wat ik echter mag of niet mag, voltrekt zich volkomen buiten jouw invloedsfeer. Het enige wat je kunt is mij bannen omdat je mijn reactie onbetamelijk vindt. Maar dat zou naar mijn oordeel impliceren dat je geestelijke bagage zo gering is dat je meningen, die niet congrueren met de jouwe, niet kan respecteren. Op een 3 daagse cursus "discussietechniek in conflictsituaties" kun je veel bijspijkeren. Die cursus is me in het dagelijks leven vaak genoeg te stade gekomen.

Comment

Cats_Ass_thumb.jpg

Comment

Vale, zoals ik al aangaf, al heb je 25 honden, het zal me worst zijn. Ik stel me positief op en jij doet of ik je aanval. En ik vind 5 honden inderdaad een geluidsbelasting en jij zegt dat ik dat een geluidsbelasting mag vinden. Wat ik echter mag of niet mag, voltrekt zich volkomen buiten jouw invloedsfeer. Het enige wat je kunt is mij bannen omdat je mijn reactie onbetamelijk vindt. Maar dat zou naar mijn oordeel impliceren dat je geestelijke bagage zo gering is dat je meningen, die niet congrueren met de jouwe, niet kan respecteren. Op een 3 daagse cursus "discussietechniek in conflictsituaties" kun je veel bijspijkeren. Die cursus is me in het dagelijks leven vaak genoeg te stade gekomen.

Dat is zwak om mij als mod aan te vallen, dat ik jou kan bannen omdat ik het niet eens ben met jouw stelling. Je adresseert me met je in je bericht, noemt me bij naam, het is gericht aan mij; dus mag ik reageren op jouw veronderstelling.
                Modereren en reageren gebeurt in het groen en zwart zoals je vanaf het begin kan zien aan de manier waarop ik hier op het forum reageer.
                Blijkbaar heeft die cursus toch niet zoveel gedaan voor je, ff de bal terugkaatstende.....ik zou het verhaal nog eens objectief door lezen en mijn modereren er buiten laten, waarvan hier absoluut geen sprake is!

Indien je denkt dat ik jou onjuist heb bejegend kun je contact opnemen met de admin en zal ik graag mijn functie neerleggen indien blijkt dat ik misbruik maak van mijn positie als gobal mod!

Comment

In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

laughing-cat.jpg

Comment

Terug on topic, stelletje drogredenaren! We hebben het niet over honden (trouwste vriend van de mens...) en niet over Vale (trouwste vriend van dit forum...) maar over katten, dat egoistische, sadistische ongedierte dat we samen met de pest hadden moeten uitroeien.

De eerstvolgende die iets zegt over honden of over Vale rapporteer ik persoonlijk bij de Scientologists.

Comment

Ik heb niets tegen honden en katten, wel tegen onredelijkheid.

Comment

Wie heeft die kat het recht gegeven om in andermans tuin te gaan zitten schijten????
                          Wil ik weleens weten?
                          Daar heb ik al antwoord op gegeven, dat "recht" heeft dat beest doordat het niet begrijpt wanneer dat niet zou mogen.
                          Je kiest er zelf voor om ze aan die risico's bloot te stellen, niet gaan lopen janken als er iets gebeurt waarvan a priori de oorzaak bij jou ligt, als verantwoordelijk baasje.

Ik haat katten nog steeds.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Comment

Wat mijn conclusie is binnen dit topic, is dat wanneer je de boel omdraait, er dan niet eerlijk vanaf de andere kant gekeken wordt, maar er direct weer in de verdediging wordt gegaan.
                              Een kattenbezitter kan zich vragen stellen bij de overlast die 5 honden kunnen opleveren aan lawaai en dergelijke, dat wordt dan gewoon ontkend, kun je geen last van hebben.
                              Ik zeg eerlijk dat mijn kat best in de tuin van de buren zou kunnen schijten, daar zou een ander best last van kunnen hebben ja.
                              Toch is en blijft het gewoon fout om het beest van een ander schade toe te brengen, punt uit!
                              Wil je geen kat in je tuin, sproei je er maar water naar, verder niets. Na een paar keer komt die kat niet meer.

Als je ziet dat een kat gemiddeld 144 muizen per maand vangt, maar geen enkele IN je huis. Wat heeft het dan voor zin?
                              En jij hebt geen idee wat er gebeurt als die muizen niet meer gevangen worden? Dan is er wel een erger probleem wat hygiene betreft hoor dan wat stront.

Verder neem ik dit topic al langer totaal niet meer serieus, dus nog veel plezier.
                              Last edited by mathijs; 3 April 2012, 21:57.

Comment

Dat uitroeien van katten door (bij)-geloof heeft net bijgedragen aan die grote zwarte pestepidemie.

Heb hier net het topic doorgelezen, ik walg gewoon van sommigen hun reacties hier,
                                laten we anders ineens alles uitroeien, hebben we nergens meer last van.

Oorspronkelijk geplaatst door Blani View Post
                                Terug on topic, stelletje drogredenaren! We hebben het niet over honden (trouwste vriend van de mens...) en niet over Vale (trouwste vriend van dit forum...) maar over katten, dat egoistische, sadistische ongedierte dat we samen met de pest hadden moeten uitroeien.

De eerstvolgende die iets zegt over honden of over Vale rapporteer ik persoonlijk bij de Scientologists.

Comment

Bezig...
                                X