Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Katten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Katten

@LR2: Strak betoog. Beste post van dit topic. Helaas zul je zien dat het niet begrepen wordt...

Comment

Onzin is het, meer niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthijs
        Ik zeg eerlijk dat mijn kat best in de tuin van de buren zou kunnen schijten, daar zou een ander best last van kunnen hebben ja.
        Daar hebben we diverse goednederlandse woorden voor, voor iemand die overlast veroorzaakt en het geen ruk kan schelen. Helaas is geen van die woorden toegestaan op dit forum.

Comment

Algemene zin, niet specifiek bedoelt voor een persoon; alleen terwille van de discussie voortvloeiende uit de dakhazen .

Elke reactie is gebaseerd op een emotie welke voortkomt uit een actie van iemand anders (een innerlijke beleving of gevoel
          Last edited by ceBep; 3 April 2012, 23:59.

Comment

Vale, je omschrijving vind ik zo allesomvattend, dat ik bijna niet begrijp wat je bedoelt hahaha! Als ik de regels overtreed, hoor ik het vanzelf wel toch?

Aan Matthijs heb ik enkel het bericht: Je hebt iets tegen onredelijkheid? Begin alsjeblieft bij jezelf. Ik bekijk het graag van de andere kant, zonder twee zijden, geen discussie. Honden zorgen ook voor overlast. Dat hoor je mij niet ontkennen. Als mijn hond 's nachts aan het blaffen was, kreeg hij een corrigerende tik op z'n cesar milans. En ik ontken zeker niet dat mensen daar last van hebben! Ik was namelijk de eerste, die opstond om het beest tot stilte te manen. Niet alleen omdat ik mijn nachtrust kan waarderen maar bovenal: want dat is mijn taak als baas; zorgen dat het dier geen overlast veroorzaakt. Maar over het blaffen 's nachts: met krolse straatkatten heb je dezelfde overlast. Ik denk
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Dus anderen mogen "jou niet als mod aanvallen" wanneer je discusseert in het zwart, aangezien dat dan jouw persoonlijke mening is, maar tijdens die discussie laat jij je "profile" van een gebruiker wel beinvloeden en gaat die gebruiker daarna daarnaar behandelen.
              Het niet met iemand zijn mening eens zijn en omgangsnormen lijkt mij iets totaal verschillends. "Uitlatingen" zijn alleen relevant voor een "file" wanneer iemand wat omgangsnormen betreft over de schreef gaat, of forumregels overtreed, lijkt mij. Een mening in een discussie is voor zoiets irrelevant, dat is mijn mening.
              Ik kan iedereen binnen dit topic die het niet met mij eens is een volstrekte lul vinden, maar dan kan ik er buiten dit topic, wanneer het dus over andere zaken gaat, weer gewoon normaal mee omgaan.
              Anders kun je over iedereen wel negatieve shit verzamelen, aangezien er altijd wel een punt is waarover je een andere mening zult hebben dan een ander.

Comment

Ja natuurlijk zou dat wel mogen, maar dat is niet erg fatsoenlijk. Geen enkele persoonlijke aanval is dat. Het is echter zo, dat ik ook profiles vorm. Iedereen doet dat. Bijvoorbeeld: Nu ik weet dat je niet altijd even lekker discussieert, kan ik dat niet meer uit mijn achterhoofd krijgen. Onze Vale is geen rechter, hij is een mens. Dus ook hij zal niet makkelijk vergeten wat iemand gezegd/getypt/gepost heeft. Hoewel ik denk dat hij prima voor zichzelf kan spreken, denk ik dat je het verkeerd begrepen hebt matthijs
                Neem bijvoorbeeld de discussie over dyslexie, Belladonna maakte hierbij een boel waarde oordelen over mij als persoon. Ik zou blinden lastig vallen, doven vragen of ze hun gehoorapparaat uit wilde zetten omdat ze wilden bellen, een lompe zak zijn en ga zo maar door. Dat onthoud ik van haar, naast de leuke dingen die ze verteld. En dat zou ik zelf niet achterwege kunnen laten in mijn beoordeling, omdat ik het immers al gelezen heb. Maar nogmaals, dit is een forum, geen rechtbank. Onafhankelijkheid zoek je daar maar, hoewel ik het idee heb dat er in hoge mate naar gestreefd wordt.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Nu ik weet dat je niet altijd even lekker discussieert
                  Noem dan een voorbeeld waarbij ik niet lekker discussier, ik kan niet ontdekken wat je bedoelt namelijk. Ik sta er namelijk nog steeds 100% achter wanneer ik het terug lees.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mathijs View Post
                    Onzin is het, meer niet.
                    Als je er met een luchtbuks op schiet ben je dus gewoon een lul
                    Dat is natuurlijk, naar mijn mening, geen lekker argument omdat je niets tegen spreekt, verwerpt of bekrachtigd. Zelfs geen constructieve toevoeging of kritische blik. En piemels kunnen geen trekkers overhalen, afijn, als hij redelijk klein is in erecte positie misschien wel, maar met moeite! Vooral met zo'n kolf in de weg. Maar er zit weinig redenatie achter dat iemand die een kat schiet, een piemel is. Mijn schat van een buurvrouw deed dat ook, zij is zeker geen lul.
                    Echter, noemde ik het als een voorbeeld, puur platonisch. Ik bedoel niet dat je slecht discussieert hoor, maar ik lees graag iets waarvan ik strak achterover sla en denk: fuck! nu heeft 'ie zoveel gelijk, dat ik maar beter in een hoekje kan zitten huilen! Dat vind ik lekker. Zolang het niet een persoonlijke aanval is natuurlijk.
                    Dit was enkel een voorbeeld om mijn verhaal bij te staan. Niet om iets over jou te zeggen. Toevallig dat ik de bovenstaande dingen nu tegenkom wat, het me makkelijk maakt om je het uit te leggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mathijs View Post
                      Dus anderen mogen "jou niet als mod aanvallen" wanneer je discusseert in het zwart, aangezien dat dan jouw persoonlijke mening is, maar tijdens die discussie laat jij je "profile" van een gebruiker wel beinvloeden en gaat die gebruiker daarna daarnaar behandelen.
                      Het niet met iemand zijn mening eens zijn en omgangsnormen lijkt mij iets totaal verschillends. "Uitlatingen" zijn alleen relevant voor een "file" wanneer iemand wat omgangsnormen betreft over de schreef gaat, of forumregels overtreed, lijkt mij. Een mening in een discussie is voor zoiets irrelevant, dat is mijn mening.
                      Ik kan iedereen binnen dit topic die het niet met mij eens is een volstrekte lul vinden, maar dan kan ik er buiten dit topic, wanneer het dus over andere zaken gaat, weer gewoon normaal mee omgaan.
                      Anders kun je over iedereen wel negatieve shit verzamelen, aangezien er altijd wel een punt is waarover je een andere mening zult hebben dan een ander.
                      Je moet me helemaal niet aanvallen! Denk niet dat je daar beter van wordt.

Dat ik in het groen modereer is mijn keuze, dat je het niet begrijpt of wilt begrijpen is in feite niet mijn probleem.

Modereren is een taak hier op het forum (welke ik serieus neem btw!) welke ik voor gekozen ben. Naast een taak ben ik hier ook nog steeds lid, als lid zijnde kan ik me vrij bewegen zonder dat mijn mod zijn dit hoeft te belemmeren. Die twee dingen kun je zien als werk en plezier, ik kan die heel goed scheiden.
                      Hoe ik als persoon tegen jou aan kijk heeft geen effect op mijn modereren.
                      (Moet je zien als ik zal "huppeldepup" ff 10 strafpunten geven omdat hij anders denkt dan mij. Je krijgt ze omdat je ze verdient wegens bijvoorbeeld overtreden van de regels. Zou je denken dat als ik de regels naar mijn hand ga zetten ik hier nog zou zitten als mod? Zou het niet opvallen?
                      )

Elke actie van je bepaalt het beeld van je in mijn ogen: een persoon die in mijn straatje past of niet, gelijkdenkende, onredelijk, aanvallend, enz.
                      Hierin verschil ik niet van andere mensen hoor, iedereen profileert een ander en gaat volgens die manier met anderen om.
                      De een heeft meer krediet dan de ander en daar word je op afgerekend in de omgang, net als in de "echte wereld".

Wat voor jou irrelevant is, kan voor mij een noodzaak zijn.
                      Mijn zienswijze strookt niet met de jouwe, de reacties van je zijn overduidelijk het bewijs van mijn acties. Dus ik ben geprofileerd.

Comment

Het zijn meestal niet de dieren, of het nu honden, katten, slangen, parkieten of konijnen zijn die het probleem zijn, maar de verdomde baasjes die alles om zeep helpen, doordat ze ofwel geen zin hebben of te dom zijn om hun beesten deftig op te voeden en/of te verzorgen en te maken dat ze geen overlast veroorzaken... just my 2 cts...

Voor de rest, everybody...

Jullie zitten jullie al even hard op te fokken op dit forum als in het 'echte' leven

Grtz vanwege Dixie

P1040260.jpg
                        Last edited by DJ Felix; 5 April 2012, 01:44.

Comment

Val ik je aan dan? Ik reageer alleen op je post met mijn mening, ik had er geen emoties bij verder.
                          Ik ga het er ook lekker bij laten verder, want het is anders toch een eindeloze discussie.
                          icons-paw-cat.gif

Comment

Iemand die op zo een bezeten manier bezig is met levende wezens te demoniseren,
                            kan ik helaas op geen enkele manier van zijn ongelijk overtuigen, welk weerwoord ik hier ook
                            plaats.
                            Je moest in het verleden maar eens proberen Hitler te overtuigen dat Joden toffe gasten zijn, even
                            hopeloos en zinloos Doch dat wezen dat jij zo verafschuwt heeft miljoenen fans op deze planeet

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                            Vale, je omschrijving vind ik zo allesomvattend, dat ik bijna niet begrijp wat je bedoelt hahaha! Als ik de regels overtreed, hoor ik het vanzelf wel toch?

Aan Matthijs heb ik enkel het bericht: Je hebt iets tegen onredelijkheid? Begin alsjeblieft bij jezelf. Ik bekijk het graag van de andere kant, zonder twee zijden, geen discussie. Honden zorgen ook voor overlast. Dat hoor je mij niet ontkennen. Als mijn hond 's nachts aan het blaffen was, kreeg hij een corrigerende tik op z'n cesar milans. En ik ontken zeker niet dat mensen daar last van hebben! Ik was namelijk de eerste, die opstond om het beest tot stilte te manen. Niet alleen omdat ik mijn nachtrust kan waarderen maar bovenal: want dat is mijn taak als baas; zorgen dat het dier geen overlast veroorzaakt. Maar over het blaffen 's nachts: met krolse straatkatten heb je dezelfde overlast. Ik denk

Comment

Ikzelf heb bladluizen als huisdieren. Ze hebben allemaal een naam, en ze worden dagelijks individueel geknuffeld.

Dus: Als je een bladluis ziet op je wiet, kijk dan eerst even op zijn halsband of het niet iemands huisdier is, voordat je de roundup-spuit erop zet. Zie je geen halsband, neem 'em dan even mee naar de dierenarts om z'n chip te controleren.
                              Pas als je dat allemaal gedaan hebt mag je 'em voorzichtig vangen en buiten uitzetten.
                              Er is natuurlijk nooit een excuus om arme bladluizen te vermoorden. Ze hebben het recht om op je planten te zitten, want ze weten niet beter. Alleen een Hitler zou dat ontkennen.

Comment

de oplossing, alle kattenhaters mogen is een weekje op de savanne bij de leeuwen op logies.

die grote antikattenbek zal rap gesnoerd zijn.

Comment

Bezig...
                                X