Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Katten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Katten

Korting op 420shop
    Ik kwam net de tuin inlopen en zag tot mijn schrik dat er 2 van mijn planten volledig uit de grond waren gegraven. Ik zoek nu naar een oplossing om katten van mijn planten af te houden. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan doen?

Farming
    sigpic

Re: Katten

in de dierenwinkel is wel product te koop tegen katten, bepaalde stof of kruid
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

Comment

luchtbuks

Comment

Zorg dat er niks te graven valt.
        Je lokt het natuurlijk wel uit als je een grote kattenbak voor ze maakt.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik heb wat gelezen omtrent ''kattenschrik''. Het is een soort korrel die blijkbaar een vieze lucht heeft voor katten, het is alleen erg duur voor mij die korrels. Luchtbuks zou een optie kunnen zijn, ik heb er namelijk 1 alleen vind ik dieren te leuk om gelijk op zo'n radicale wijze aan de gang te gaan. Hoe kan ik mijn perk minder op een kattenbak laten lijken?
          sigpic

Comment

Met een luchtbuks! Ik haat katten. Maar je bent dierenvriend toch? Dan klinkt dat inderdaad radicaal, een beebee(BB)-gun penetreert geen huid en richt geen blijvende schade aan. Tenzij je ze in het oog raakt. Buiten dat zou ik het niet weten. Misschien helpt een laag grove grind? Pebbles, kleine stenen? Katten zoeken vaak iets makkelijks om te graven; zandbakken voor kids etc. Dus grind maakt het al lastiger. Wel opletten dat je planten voldoende stamruimte hebben om wat te kunnen uitdijen zonder die stenen aan de kant te moeten duwen.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Grind! Dat is een slimme LR2, nooit aan gedacht. Mocht het helemaal van de zotte worden kan ik altijd nog besluiten om met de buks aan de gang te gaan. Ik bedoel, de mens staat altijd nog boven het dier maar, dit lijkt mij een goede oplossing voor nu dat grind.

Edit:

Ik wilde er nog wat aan toevoegen. Het meest interessante van de brutaliteit van de des betreffende kat is, is dat ik een hond van bijna 100 kg heb rond lopen die op 1 plek in de tuin niet kan lopen omdat dat is afgezet door een hekje en de kat toch nog ondanks dat de hond gromt en blaft er de boel kapot maakt.
              Last edited by Farming; 1 April 2012, 21:38.
              sigpic

Comment

Stuk draad rondom je plant zetten. Katten vreten ook graag aan je blaadjes. De plant kan dan als die groter word gewoon door het draad heen groeien en dient dan meteen als een soort steunnet.

Comment

Sate prikkers in de aarde steken rondom je plant katten haten het als er iets in hun voetjes prikt
                  God was never on your side..

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

landmijnen en claymores ?

Comment

Ik ga denk ik vandaag dan kijken of ik nog wat kippengaas heb liggen zodat ik dat om de planten heen kan doen. En btw cplifj, zou c4 werken? Ik heb dat namelijk nog in een schoenendoos onder mijn bed liggen.

Bedankt iedereen die heeft willen meedenken met mijn probleem.
                        sigpic

Comment

Een emmer gevuld met water lijkt mij wel zo diervriendelijk...

Als je ze met een bb-gun of buks wilt verjagen ben je niet goed bij je hoofd en mag je naar mijn mening een direct enkeltje >
                          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Een buks gebruiken om katten te verjagen? Ooit meldde iemand dat hij draden met krachtstroom om zijn planten zette. Gekker moet het toch niet worden! Ik vergezel vrij vaak een jachtopziener om nesten van vogels in een bepaald gebied te tellen. In natuurgebieden treffen we regelmatig wat wietplantjes aan. De jachtopziener laat ze gewoon staan, tenzij er draadconstructies zijn aangebracht: dan gaan zowel de draadconstructies als de planten er aan. Dat doet die man niet om te pesten: aan het eind van de seizoen wordt de onderbegroeiing met bosmaaiers gemaaid. Als de snaren van de bosmaaier de draadconstructies raken breken ze. Niet iedereeen verwijdert na de oogst de draadconstructies.

Comment

Ik hoop dat ik nooit iemand met een buks op een kat zie schieten...
                              Als je ballen hebt schiet je op de kat zijn baas die is er in ieder geval verantwoordelijk voor.
                              Er zijn met een beetje creativiteit genoeg dingen te bedenken en als het wat mag kosten is er een effectieve oplossing:

Comment

Bezig...
                              X