Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Ruderalis Indica. Zelfbestuiving zonder mannelijk geslachtsvertoon?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ruderalis Indica. Zelfbestuiving zonder mannelijk geslachtsvertoon?

Korting op 420shop
    moet ik het gezien hebben. Ik herinner me zelfs nog de locatie van de eerste rotte plekjes in de bladeren. En banaantjes hangen toch meestal meer dan een dag, dus die kan ik onmogelijk gemist hebben. Dit is het eerste jaar dat ik met stuifmeel ga werken, dus de mogelijkheid van per ongeluk bevruchten, zit er niet in.
    Bestaat er een kans, dat deze plant zichzelf bevrucht zonder geslachtsgemeenschap? Of hoe zou dit komen?

Ik breek er al tijden mijn hoofd over, maar ik kom er niet uit. Want dit ben dit nog nergens anders tegengekomen. Kan iemand een aannemelijke verklaring geven?
    Ik heb gemerkt dat bijvoorbeeld de Lowryder #2 ook miniscule zaadjes vormt wanneer hij bloeit, ook zonder man. Maar die zaden ontwikkelen niet verder dan enkele milimeters tot het oogsten.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Re: Ruderalis Indica. Zelfbestuiving zonder mannelijk geslachtsvertoon?

Als er geen man aan te pas gekomen is, dan zijn ze bevrucht door de "Heilige Geest". Bij Santa Maria's komt dat nog vaker voor.

Comment

Het zouden ook aliens kunnen zijn die zich hebben vermomd als canna zaad, om later door jou te worden opgerookt.
      Zo komen ze via de long, je hersens binnen en maken ze daar plannen om zonder bestuifing zaad te maken.
      sigpic

Comment

En banaantjes hangen toch meestal meer dan een dag, dus die kan ik onmogelijk gemist hebben.

Comment

Hey bedankt monty! Dat verklaart een boel! Nouja, alles eigenlijk.
          In andere herma's heb ik altijd meegemaakt dat de mannelijke geslachtsdelen toch aan 'draden' uit de top hingen. En dus tussen de vrouwelijke buds groeiden met volledige mannenbal. Op deze manier heb ik het nog nooit gezien. Maar het kan dus. Problem solved!

Thanks!
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
            Als er geen man aan te pas gekomen is, dan zijn ze bevrucht door de "Heilige Geest". Bij Santa Maria's komt dat nog vaker voor.
            HAHAHHAHAHHAHAAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAH das een goeie man
            Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

Comment

Bezig...
            X