Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Benieuwd wat er met mannetjes planten gebeurd?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Benieuwd wat er met mannetjes planten gebeurd?

Korting op 420shop
    Voor een film heb ik een wietplant nodig en ik heb de algemene voorwaarden gelezen van dit forum dus ik ga er niet om vragen
    Maar ik heb er weinig verstand van dus ik heb een aantal vraagjes en misschien kan iemand mij wel helpen!
    Ik ben er al wel achter dat het mij niet gaat lukken om aan wietplanten te komen maar ik begreep dat er een verschil is dat er mannetjes en vrouwtjes planten zijn en dat alleen de vrouwtjes worden gerookt? Wat word er gedaan met deze mannetjes? is er een manier waarop ik daaraan kan komen? Want voor mij maakt het natuurlijk niets uit of het wel of niet gerookt kan worden als het er maar uit ziet als een wietplant! De aller aller laatste optie is een nep plant maar daar wil ik natuurlijk niet voor gaan. Heeft iemand hier misschien een goed idee hier over?

Re: Benieuwd wat er met mannetjes planten gebeurd?

Dag Laurien.
    Als je naar de dierenwinkel gaat, en aan de beste man/vrouw achter de toonbank vraagt om hennep voor de duiven, kan je kilo's van die zaadjes kopen.
    Een handje duivenvoer zitten er al tientallen in.
    Dat zijn niet de plantjes die wij kweken, maar ze zien er precies hetzelfde uit.
    Hennep wordt ook in hengelsportwinkels verkocht als karpervoer. Zelfde verhaal.

Wel even bedenken, voordat je je tuintje vol gooit met die zaadjes, dat oom agent het verschil ook niet ziet.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

De mannetjes gaan tegen de muur
      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

Mannetjes worden hier naar de kliniek gestuurd, begeleidend briefje erbij: is geboren in ander lichaam, sexe wijziging aub.
        mvg,

Kelly

Comment

En van Laurien is nooit meer iets gezien.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
          X