Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Waar gaat het tegenwoordig allemaal naar toe? Ik merk dat er laatste tijd wel erg veel woordenwisseling is over hoe de communicatie tussen elkaar moet gaat. Of valt het mij alleen op in dat geval sorry voor mij bemoeienis.

Comment

Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)

@Ik ben niet echt gecharmeerd op de manier jij mensen aanspreekt met "gast" of "dude" vooral tegen "nieuwkomers" zoals ik en je totaal niet weet wie je voor he hebt.

@meer bereiken jullie toch niet in jullie leven dan wat plantjes te kweken en ze zelf op te roken, want het verstand zit bij jullie 2 duidelijk niet op de juiste plek,
      stelletje mislukkelingen.

@
      En jij bent gewoon de dikste vetste kut homo die ik ooit heb gezien. Ga je moeder vingeren of zo kut vent.
      Als er iemand geestelijk door heen zit ben jij het wel, je naar de klote gerookt incest kut ventje
      (een private mail van Homeweed: wat kunnen de mensen toch komisch zijn)

Het laagje vernis dat beschaving heet, is dun, erg dun. Kleine kinderen gaan krijsen, schelden en stampvoeten als er iets plaatsvindt wat hun niet aanstaat. De meeste mensen ontgroeien dat in het proces dat volwassen worden heet. Dat heeft onder meer te maken met de ontwikkeling van de frontale hersenkwab. Bij nagenoeg een ieder is die kwab omstreeks het 23e levensjaar uitontwikkeld, bij sommigen wordt dit stadium nooit bereikt.
      Last edited by Xtreme; 24 April 2012, 12:19.

Comment

waar ging het nou weer over? oja, dat geleuter hier op JD.

trek het je niet aan Homeweed, mafkezen genoeg hier, je leert ze wel kennen met de tijd en alzo ook te negeren.

Voor de rest zou ik zeggen doen, moeder kweekte ook op haar vensterbank en ze had rookbare wiet, als je geen verwachtingen hebt kan het ook niet tegenvallen.

Grtn

@Xtreme, er is het gezegde: wanneer men tussen varkens zit, moet men meeknorren

Comment

@Xtreme, er is het gezegde: wanneer men tussen varkens zit, moet men meeknorren

Of: "wie met pek omgaat, raakt er mee besmet."

Of: "hoe harder je in de stront roert, hoe meer het gaat stinken."

Comment

is pek dan besmettelijk? en ik dacht net dat als je zuurstof onder die stront bracht dat het dan minder begon te stinken

nou benik helemaal de weg kwijt

Comment

Luister Xtreme hier op het forum durf je een grote bek open te trekken en de "man" uit te hangen. Maar in het echte leven ren je al weg als je een knal buiten hoort sukkel.
              Ik kan er niks aan doen dat je vroeger (of nu nog) te weinig aandacht hebt gekregen van je ouders, ga dan niet hier aandacht lopen trekken met je grote bek dat kan je nog wel eens duur komen te staan. Dus hou aub je mond met je groot spraak voordat jij dadelijk naar stront ruikt en je broek vol hebt uit angst ezel.

Als je niks zinnigs hebt te melden met info waar hier werd om gevraagd, hou dan gewoon je kop dicht en laat het links liggen. Ik heb al in die paar dagen dat ik hier zit genoeg over jouw gehoord en ben ik niet de eerste die met jouw problemen heeft.

Dus doe wat aan je gedrag of flikker gewoon op zielig ventjes. JIJ verneukt een communiteit die misschien ontzettend gezellig is of waar men echt wat aan heeft met je gezeur gelijk tegen "beginnelingen" of "nieuwkomers". Door jouw blijven mensen weg of komen niet meer terug. Dus forum ik zou deze baby eens of goed aan de tand voelen of gewoon de laan uit flikkeren want echt reclame is deze GAST niet voor het forum.

Comment

Er wordt onvoldoende gerookt.
                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mito View Post
                  Er wordt onvoldoende gerookt.
                  Haha denk je, denk meer aan Xtreme zijn gedrag bij hem juist iets te veel, hij kraamt onzin uit al vanaf dag 1 dat ik hier ben.

Comment

Het bashen van een nieuwkomer is weer begonnen.
                    Gefeliciteerd hoor, ontzettende stoere gastjes...

Homeweed ik kijk uit naar je vensterbank verslagje.

Grtz
                    Buizerd.

---------- Post added at 11:28 ---------- Previous post was at 11:25 ----------

Verder moet (kun) je, net als op de stoep, drollen die om aandacht vragen gewoon links laten liggen. Trap er niet in! Voor je het weet heb je poep aan je schoen..

Succes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HomeWeed View Post
                      Luister Xtreme hier op het forum durf je een grote bek open te trekken en de "man" uit te hangen. Maar in het echte leven ren je al weg als je een knal buiten hoort sukkel.
                      Ik kan er niks aan doen dat je vroeger (of nu nog) te weinig aandacht hebt gekregen van je ouders, ga dan niet hier aandacht lopen trekken met je grote bek dat kan je nog wel eens duur komen te staan. Dus hou aub je mond met je groot spraak voordat jij dadelijk naar stront ruikt en je broek vol hebt uit angst ezel.

Als je niks zinnigs hebt te melden met info waar hier werd om gevraagd, hou dan gewoon je kop dicht en laat het links liggen. Ik heb al in die paar dagen dat ik hier zit genoeg over jouw gehoord en ben ik niet de eerste die met jouw problemen heeft.

Dus doe wat aan je gedrag of flikker gewoon op zielig ventjes. JIJ verneukt een communiteit die misschien ontzettend gezellig is of waar men echt wat aan heeft met je gezeur gelijk tegen "beginnelingen" of "nieuwkomers". Door jouw blijven mensen weg of komen niet meer terug. Dus forum ik zou deze baby eens of goed aan de tand voelen of gewoon de laan uit flikkeren want echt reclame is deze GAST niet voor het forum.
                      Ik vind je reactie wederom komisch. Moet ik nu echt onder de indruk raken door het feit dat je je verlaagt tot schuttingstaal, ongefundeerde aannames en verdekte bedreigingen? Ik ga dus niet reageren op jouw niveau: elk vogeltje zingt immers zoals het gebekt is. Als jij je belachelijk wil maken is dat jouw keuze, maar ik ga hier niet in mee. Lees de forumregels nog eens door op het gebied van de gewenste omgangsvormen en houd je hieraan. Ik betwijfel overigens of je beschaving hierin voorziet. Wellicht ten overvloede: je bezit niet de statuur om mij te grieven. In voorkomende gevallen denk ik: "wat geeft de adelaar om het gebalk van een ezel."
                      Overigens geef je in een eerdere reactie aan: Dus aub hou je "straat"taal beetje binnen beperking, we kunnen elkaar niet. Naar ik vermoed, bedoel je daar mee: Dus aub hou je "straattaal" een beetje binnen de perken, we kennen elkaar niet. Doe eens wat aan zelfreflectie en houd je taalkundige vaardigheid eens onder de loep, zowel qua woordkeus als correcte spelling en zinsopbouw.
                      Last edited by Xtreme; 25 April 2012, 11:17.

Comment

en er is ook het gezegde , spreken is zilver, zwijgen is goud.

Comment

ging het hier nou om een vensterbankprojectje of om elkaar af te zeiken.. lijkt me dat je daar een ander topic voor zou kunnen openen?

succes met je project.. xal het met argusogen volgen aangezien ik zelf ook zoiets van plan ben te doen later in het jaar..

greetzz..

Theo

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Wat je aandacht geeft groeit.

Enough said.

gr
                              B.

Comment

Wat je geen aandacht geeft ook, kijk maar naar de afwas..

Is weer smullen hier met taalgebruik, altijd leuk gissen naar de achtergrond van desbetreffende reaguurder..
                                Ik gok; Ergens 3 hoog achter met schotel op het balkon en wit gefolied spaanplaten vensterbank..
                                T is gvd zonde, arm plantje. Gun je je ergste vijand nog niet, ofwel??

Beter ga je gewoon op zoek naar mooi plekje in t park ofzo, gewoon ergens buiten zodat het een beetje loont.
                                Als het je puur om de therapeutische werking van het growen te doen is, is de vensterbank een ideale plek idd.
                                Een beetje terapie kan geen kwaad schat ik zo in..

Suc6 en Smookse

Comment

Bezig...
                                X