Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Beginnen met kweken binnen (zonder lampen etc. etc)

Sommige mensen willen dit soort topics om hun 'grappen', gal en negativiteit in te spuien lijkt het.

Enfin, topicstarter is er klaar mee geloof ik?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Buizerd View Post

---------- Post added at 11:28 ---------- Previous post was at 11:25 ----------

Verder moet (kun) je, net als op de stoep, drollen die om aandacht vragen gewoon links laten liggen. Trap er niet in! Voor je het weet heb je poep aan je schoen..

Succes.
      Waarom dacht je dat ik verder niks zei?
      Onbegonnen werk, ik steek liever een jonkolero op en ga Battlefield 3 op mijn PC spelen

Wel vind ik dat je enigzins respect moet hebben voor ouderen. Xtreme is geen broekie meer, tenminste als je uitgaat van zijn profiel.
      Last edited by WeedoHolic; 26 April 2012, 23:21.
      Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
      Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

Comment

Mwah, los van xtreme ben ik het daar niet mee eens. Niet puur op leeftijd respect hebben.
        Xtreme is zelf ook niet bepaald een muurbloempje trouwens..

Comment

Klopt helemaal Buizerd: ik heb nu een maal een "scherpe pen". Die haal ik echter pas te voorschijn als iemand op onbeschofte wijze reageert. Niet dat ik daardoor gekrenkt word, overigens. Het enige wat ik probeer, is -weliswaar met enige ironie- correct blijven. Maar dat werkt vaak als een rode lap op een stier.

Comment

Achja wat is correct.. ;p Je weet wel wat je zegt.

'Juridisch' ben je correct, gebruikt geen schuttingtaal, maar ondertussen... Die rode lap?

Kan zelf ook een stier, licht ontvlambaar zijn als ik negatieve/vervelende intenties bespeur.
            En het internet, je ziet iemand niet, hoort iemand niet, misverstanden ontstaan snel en voor je het weet vliegt de vlam in de pan... Euhh, pixels. ;p

Ik wil na dit alles de voortgang van onze vensterbankgoeroe wel weer eens zien!

Fijne dag,
            B.

Comment

@xtreme

" Het laagje vernis dat beschaving heet, is dun, erg dun. Kleine kinderen gaan krijsen, schelden en stampvoeten als er iets plaatsvindt wat hun niet aanstaat. De meeste mensen ontgroeien dat in het proces dat volwassen worden heet. Dat heeft onder meer te maken met de ontwikkeling van de frontale hersenkwab. Bij nagenoeg een ieder is die kwab omstreeks het 23e levensjaar uitontwikkeld, bij sommigen wordt dit stadium nooit bereikt "

word wel bereikt, maar ontwikkeling stopt na de 23. hehehe is dus eigenlijk een keuze van de opvoeders (dus heel hun omgeving).

het enige waar ik dan blij mee ben is het feit dat mijn ouders ook trots kunnen zijn als ik gesprekken voer waar ze niet bij zijn.
              zoals op een forum. dat vreemden tegen mijn vader zeggen "u mag trots zijn op uw zoon" of "uw zoon heeft een zeer correcte opvoeding genoten"

ik denk niet dat enige heren/dames binnen dit kader kunnen zeggen dit ooit tot hun gehoor is gekomen. (en dan ook naar waarheid gebaseerd).

dus heren/dames denk aan elkaar en niet zo blerren naar elkaar want dan kunnen we inderdaad beter weer
              terug naar het grommen en knorren (lees je makkelijker overheen )

@cplifj

knor knor knor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Buizerd View Post
                Achja wat is correct.. ;p Je weet wel wat je zegt.

'Juridisch' ben je correct, gebruikt geen schuttingtaal, maar ondertussen... Die rode lap?

Kan zelf ook een stier, licht ontvlambaar zijn als ik negatieve/vervelende intenties bespeur.
                En het internet, je ziet iemand niet, hoort iemand niet, misverstanden ontstaan snel en voor je het weet vliegt de vlam in de pan... Euhh, pixels. ;p

Ik wil na dit alles de voortgang van onze vensterbankgoeroe wel weer eens zien!

Fijne dag,
                B.
                Buizerd, ik weet donders goed dat ik de topic-opener verbaal mentaal gebroken heb. Dat was overigens mijn bedoeling, zo eerlijk ben ik wel. Hoewel ik niet nijdig word of doe alsof ik nijdig word, kan ik het niet laten passeren dat ik een homo, voorafgegaan met allerlei abjecte en infame adjectieven, genoemd word en de opdracht krijg mijn moeder te gaan vingeren. Overigens is het beste mens al 30 jaar dood en de spade en de schop uit de schuur te halen om aan deze opdracht uitvoering te geven, gaat me ook te brug te ver.

Comment

LOL>
                  Hehehe, ach ik 'begrijp' hem wel. En jou dus ook..

Comment

gheheheh, mooie humor is dat extreme!

Comment

Haha Xtreme ik blijf lachen met jou

Comment

Uiteindelijk is het toch beter dat we met elkaar lachen op dit forum, nietwaar? Humor heeft een aparte dimensie, die niet door een ieder wordt gewaardeerd. Het heeft me ooit een blauw oog bezorgd. Als vakantiewerker ben ik "opperman" in de bouw geweest. Dat klinkt deftig, maar je mag in die functie alleen maar met stenen sjouwen, best heavy overigens. Een collega opperman, met de naam Adrie, liet op een zeker moment een 20-40 kalkblok op zijn voet vallen en wilde die stommiteit verdoezelen: zo iets doet pijn en Adrie wilde zich niet laten kennen. Bij de koffiepauze, de schaft noemden we dat, bracht ik te berde dat die kalkblokken best zwaar waren en vroeg aan Adrie, wat hij er van dacht dat er zo'n blok op je voet viel. De beste man wist dat ik het voorval had waargenomen, voelde zich in de maling genomen en ik kreeg gelijk een "rechtse directe" pal op mijn oog. Overigens zijn we altijd vrienden gebleven.

Comment

Er komt iemand nieuw op een forum dat gaat over cannabis, geeft uitleg over een idee dat hij wil gaan uitvoeren en stelt daar vragen bij.
                          Vervolgens komt er antwoord dat hij niet wil horen en valt direct diegene aan met melding dat ze niet met elkaar geknikkerd hebben en dus met "respect" aangesproken wil worden, ipv met "dude" of "gast".
                          Daarna trekt Xtreme zijn rode zakdoek met snottebellen uit zijn broekzak, gewoon omdat hij daar zichzelf mee vermaakt en het nieuwe forumlid verlaagt zich tot taal waarbij direct alle respect door het toilet gaat.
                          Vermakelijk voor mij om te lezen, dat dan weer wel.
                          Overigens viel het mij op dat HJM hem met "sjef" aansprak en dat schijnbaar geen probleem was, al valt dat voor mij in hetzelfde rijtje als "dude" en "gast". Of mag het ineens wel als er iets in natura angeboden wordt?

Ik raad HomeWeed aan maar een boek aan te schaffen, een forum is schijnbaar voor u geen juist medium.

Comment

Zonder humor ben je nergens
                            Xtreme jij kan echt leuk verhalen vertellen

Comment

Matthijs, in het rollenspel, dat we aannemen, binnen dit forum is het toch leuk om in voorkomende gevallen de kat op het spek te binden of de knuppel in het hoederhok te gooien. We weten inmiddels allen hoe we wiet moeten kweken, we zijn "uitgeleerd". Echte vernieuwingen zijn er gewoonweg op dit moment niet. Dorpsidioten en randdebielen, die in topics opbrengsten van 3 gram per watt onder leds garanderen, kom je ook niet meer tegen.
                              Terzijde matthijs, inderdaad heb ik grote rode zakdoeken en "rouwzakdoeken" . Maar in geen van beide zitten snottenbellen. Tegenwoordig heb je daar tissues voor.

Mijn vriendelijke groet en een goed weekend, Xtreme
                              Last edited by Xtreme; 28 April 2012, 17:18.

Comment

Comment

Bezig...
                                X