Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

[Urgent] Drogen tijdens vakantie... Hoe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    [Urgent] Drogen tijdens vakantie... Hoe?

    Korting op 420shop
    Omdat ik overal op internet andere verhalen tegenkom, toch maar ff topic openen.

    Vannacht vertrek ik voor 2 weken op vakantie, maar zit met een klein probleem.
    2 van m'n 3 planten heb ik een dag of 4 geleden geknipt en zijn redelijk droog, maar nog lang niet helemaal. Een plant staat nog in de tent en wordt vanavond geknipt (net iets te vroeg, maar soit.)

    Nu zit ik met 2 vragen:
    1) Hoe droog ik de toppen van de planten die ik een paar dagen geleden heb geknipt? Let wel, takjes en zo zijn er al af. En de toppen zijn enigszins droog.
    Maar durf ze niet 2 weken in potten te stoppen omdat ik dan ongetwijfeld dikke schimmel ga krijgen.

    2) Hoe kan ik de plant het beste drogen die ik vanavond ga knippen?

    Vooral vraag 1 is belangrijk, omdat het een flinke oogst is geworden. Kan ik die bijv. veilig in een pot stoppen met folie erover met gaatjes?

    Alvast bedankt!

    #2
    Re: [Urgent] Drogen tijdens vakantie... Hoe?

    Liever door blijven drogen, denk ik. Het is kiezen of delen: of je oogst wordt aangetast door schimmel of je oogst wordt te droog. Te droge wiet wordt weliswaar poeder in de grinder en brandt slecht, maar is in ieder geval nog rookbaar. En dat kun je van beschimmelde en verduurde wiet niet zeggen.

    Comment


      #3
      Plant ophangen in zijn geheel op zijn kop, goed donker en lage luchtvochtigheid. Dan moet die ongeveer 2 weken drogen voordat je in potten doet. Kom je terug van vakantie knip je verder, in de pot en klaar

      Verstuurd van mijn GT-I9100
      Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

      Mike's 5x special kush #1 (RQS)

      Comment


        #4
        Re: [Urgent] Drogen tijdens vakantie... Hoe?

        Zoveel mogelijk stam erop laten zodat drogen word vertraagt.

        Suc6 en smookse

        Comment

        Bezig...
        X