Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Stabiele kruising maken?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Stabiele kruising maken?

Korting op 420shop
    Hallo,

Ik vroeg me af hoe je precies een stabiele kruising maakt. Stel ik heb plant a en plant b, en ik kruis ze de eerste keer, dan krijg ik c.
    Moet ik dan c met een andere c kruisen of hoe zit dat precies? Groetjes
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Re: Stabiele kruising maken?

Volgens mij moet je die c dan weer met of je a of je b planten, dat hangt af van jou keuzen, maar ik weet het niet zeker! Correct me if am wrong!

Comment

staat al uitgebreid ergens in 'n topic vermeld dus gewoon ff zoeken
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

daar zocht ik dus naar maar ik kon het niet vinden, als je weet waar het staat ksn je me dan even de link geven?

Verstuurd via Tapatalk
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Serieus, druk eens hierboven op 'Overige vragen' daarna vind je op diezelfde pagina deze: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...kruising-maken
          ik heb er niet eens voor hoeven zoeken, gewoon de vorige pagina bekijken.. Je mag je best een beetje schamen, dat je dat niet gezien hebt tijdens je zoektocht vind ik
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Je kan ook gewoon de zoekfunctie gebruiken, en dan kruisen, of stuifmeel zoeken ofzo

Comment

Bezig...
            X