Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Stand van je bladeren

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Stand van je bladeren

Korting op 420shop
    Mogguh iedereen,
    Ik had een vraag,het valt mij op dat als mijn lamp aangaat de bladeren nog een beetje slap hangen,nu is mijn vraag hoelang mag dit duren voordat ze in de mooie naar bovenstand moeten staan?is er een bepaalde tijd bestek dat je je plant mag geven totdat ze in deze stand moeten staan(bv na een uur dat het licht is aangegaan moeten de bladeren echt wel naar boven gaan wijzen) en als het langer duurt doe je dan iets fout ?
    mvg showtime

Re: Stand van je bladeren

Als ze niet binnen half uur rechtop staan dan gelijk onder de lobblaadjes afknippen, dat werkt het beste.

Comment

En weer een waardevolle bijdrage kerel.

@showtime: Het ligt vooral aan het klimaat in je hok, de hoeveelheid licht, constant licht/donker ritme, maar ook aan de soort plant die je hebt.
      Bij Landras-Sativa-achtigen kan het uren duren voor er iets beweging in komt.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ok dank je voor je reactie QnQ

Comment

Bezig...
        X