Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

    Korting op 420shop
    9 (Custom).jpg10 (Custom).jpg11 (Custom).jpg12 (Custom).jpg
    Attached Files
    Last edited by JayJay92; 21 May 2012, 11:47.

    #2
    Re: Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

    Royal Queen Seeds is altijd feminised. Als je dus met mannetjes of Herma's zit zoals hier het geval, dan kan je contact opnemen met RQS om vervanging van de zaadjes te bekomen.

    Hoogstwaarschijnlijk zijn ze teveel gestrest door omgevingsvariabelen.

    Grtn

    Comment


      #3
      Re: Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

      Ahzo heb ik dus toch 3x een hermafrodiet, wat kan ik hier het beste mee doen?
      Ik wil natuurlijk niet dat deze mijn vrouwtje gaat bestuiven..

      Kan ik ook zaden van deze plantjes krijgen voor de volgende keer?
      Ik ga sowieso even contact opnemen met RQS in dit geval..

      Comment


        #4
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

          omdoen zou ik zegge


          Comment


            #6
            Re: Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

            Oke dank voor jullie reacties, Ik zet de plantjes zometeen uit elkaar en laat de herma's gewoon groeien!
            Kreeg net een mailtje van RQS terug ik krijg 5 nieuwe zaden

            Comment


              #7
              Re: Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

              lijkt meer op een backwards-herma, die met die ene pistel uit die stuifmeelbal. Rest is volgens mij gewoon man.

              Comment


                #8
                Re: Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

                Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                lijkt meer op een backwards-herma, die met die ene pistel uit die stuifmeelbal. Rest is volgens mij gewoon man.
                Ja dat zou goed kunnen.. ze staan ondertussen een stukje uit de buurt, ik heb de balletjes verwijderd, de top eruitgeknipt en laat ze verder groeien..
                De volgende keer voor wat minder stress zogen dan hoop ik wat meer vrouwtjes te krijgen

                Ik heb nog 2 vrouwtjes over, de een groeit erg lekker en de ander blijft een beetje achter.

                Comment


                  #9
                  Re: Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

                  hoi hoi ik had een vraagje kweet niet of ik hier goed ben!!

                  ik heb ongeveer 5 weken geleden zaad gekiemt dat uit sshaze wiet kwam!!
                  ze groeien heel goed heb ze 2 weken geleden getopt en staan lkkr buiten in het zonnetje
                  alleen nou vraag ik me af zijn dit nou mannetjes of vrouwtjes??
                  ik ben van plan toppen te krijgen en geen zaad hahaha
                  kunnen jullie mij alsjeblieft helpen
                  mvg mb
                  Attached Files

                  Comment


                    #10
                    Re: Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

                    Afbeelding 248.jpgAfbeelding 249.jpgAfbeelding 245.jpgAfbeelding 254.jpg[ hoi hoi kunt uw mij helpen zijn dit vrouwtjes of mannen grtjes mb

                    Comment


                      #11
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

                        wat zijn goeie stekken voor buiten dan zonder dat je ze hoeft te verduisteren?

                        ---------- Post added at 13:01 ---------- Previous post was at 12:59 ----------

                        hoe vindje dat ze er bij staan btw
                        ze komen van sshaze wiet waar zaadjes in zaten is tog vrouwelijk dan of ken da ook man zijn

                        Comment


                          #13
                          Re: Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

                          Stekken zijn beter voor binnen. Buiten zijn autoflowers of vroege soortjes met 6-7 bloeiweken meer geschikt.
                          Ze staat er goed bij hoor, beetje gestrekt, dus dun stammetje, maar dat zal wel beter worden als je ze buiten laat staan.
                          Het kan nog van alles worden, vrouw, man, of hermafrodiet. Meer smaken zijn er niet geloof ik.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14
                            Re: Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

                            royal queen seeds geven de meeste hermas die ik ooit gezien heb
                            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                            Comment


                              #15
                              Re: Mannetje, vrouwtje of hermafrodiet?

                              vorig jaar had ik een plantje staan en amateur als ik ben had ik die veel te snel op 12/12 gezet, 3 jointjes van kunnen roken en veel zaadjes aan overgehouden... nu heb ik 2 mooie plantjes van paar weken oud uit die zaadjes maar twijfel of ik al kan zien dat het mannetjes zijn, goeie vriend die er meer verstand van heeft als ik zei dat deze manier van vertakken (steeds links en rechts op gelijke hoogte) duidt op een mannetje maar ik kan daar niks van terug vinden op dit forum? iemand een idee? thx in advance!

                              plantje.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X