Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

mannetje / vrouwtje?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

mannetje / vrouwtje?

Korting op 420shop
    Plantje is 8 weken oud, het zaadje heb ik destijds gekregen.
    soort: SKUNK

Als ik op internet ga kijken en vergelijken lijkt mijn plantje op een vrouwtje.
    maar in de okseltjes lijken wel bolletjes te zitten wat duid op een mannetje?

Wat zeggen jullie?

thankss
    IMG-20120526-01458.jpgIMG-20120526-01460.jpgIMG-20120526-01461.jpg

Re: mannetje / vrouwtje?

Ik ben zelf nu niet de grootste kenner maar volgens mij is dat een mannetje, ik kan niet goed zien of er ook vrouwelijke pistels tussen zitten maar het kan ook een hermafrodietje zijn. Ik denk in ieder geval dat je daar niets om te roken van zal halen, dikke ballen in de oksels zijn nooit goed tenzij je voor een zadenkweek gaat natuurlijk.
    imag001.jpg

Comment

Re: mannetje / vrouwtje?

Da's een man, rijp voor de kliko!
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
      X