Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

totale tijd van groei en oogsten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    totale tijd van groei en oogsten

    Korting op 420shop
    hallo

    Ik zie op alle sites waar je wiet zaden kan kopen bijv. 8 weken staan of 12 , maar bedoelen ze daar dan de bloeitijd mee of de total tijd van zaad tot oogsten?

    alvast bedankt

    Groet Cookaap

    #2

    Comment


      #3
      Re: totale tijd van groei en oogsten

      Waarschijnlijk gaat het om bloeitijd, dit hangt een beetje af van de site denk ik. Als je autoflowers bekijkt gaan ze vaker wel de tijd van zaadje kiemen tot oogst geven. Vaak staat dit er gewoon bij hoor. Toch moet ik er bij zeggen dat dit meestal erg optimistisch is en je daar niet al teveel op moet vertrouwen. Bijna altijd is het ietsje langer als wat ze zeggen. (ook als je naar opbrengst enzo kijkt geld hetzelfde) Deze gegevens zijn als de plant in een 'ideale omgeving' is gedurende zijn hele periode en dit ga je thuis bijna nooit helemaal juist hebben. of toch in het begin niet.
      Succes Cookaap!

      Comment

      Bezig...
      X