Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Mag ik al of niet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mag ik al of niet?

    Korting op 420shop
    Hoi,

    Sinds 21 maart heb ik mijn eigen autoflower santa maria staan op mijn vensterbank. Het is mijn eerste plant en ik beschouw hem als een experimentje. Mijn opzet was om een gezonde plant te doen groeien en uiteindelijk te oogsten. En misschien nog belangrijker, te verbruiken

    Ik heb er geen speciale zorg aan gegeven, geen ventilatie of verwarmingsysteem, gewoon de natuur zijn gangetje laten gaan.

    Mijn vraag nu aan jullie is of ik al zou kunnen oogsten. Ik heb me al suf gelezen op fora en op youtube, maar ik twijfel nog steeds of het de juiste moment is om te oogsten. Ik hoef niet zwaar stoned te zijn van m'n plant, liever een leuke high. Dus ik wil zeker niet te laat oogsten.

    De algemene regel, die zegt dat 85 procent van de haartjes bruin moet zijn, gaat bij mijn plant al wel op, sommige zaaddoosjes hebben ook al dat bruine haartje, sommige lichtbruin. De trychomen op de plant zijn lekker wit, alsof ze met bloemsuiker zijn bestrooid. Zou ik hem nu reeds kunnen oogsten of nog weekje / dagen wachten? Zie foto's











    Thanks !

    #2
    Re: Mag ik al of niet?

    Geduld. Dat is zeker nog niet klaar. Op je close-ups zie ik enkel clear trichomen. Moet dus nog omslaan naar milkey en amber. Denk zelf zeker nog een week of twee.

    Comment


      #3
      Re: Mag ik al of niet?

      Ok!! Gelukkig ben ik nog niet beginnen snoeien dus :-p! Ik wacht nog een weekje of 2 dus Thanks!!

      Comment


        #4
        Re: Mag ik al of niet?

        inderdaad, je moet dus letten op die hele kleine (nu) doorzichtig-witte haartjes. Zodra daarvan een groot gedeelte amberkleurig is kan je oogsten (of ietsjes eerder dan krijg je een wat high-er wietje)
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment


          #5
          Re: Mag ik al of niet?

          Check ik best dagelijks of mag ik hem gerust een weekje laten doen?

          Comment


            #6
            Re: Mag ik al of niet?

            Dagelijks turen. Zl zeker nog een week duren tot miley word en dan komt pas de amberkleur.

            Comment


              #7
              Re: Mag ik al of niet?

              Ok!! Ik ben eens benieuwd tot nu toe doet hij het vrij goed zonder al die zorg, imho...

              Comment


                #8
                Re: Mag ik al of niet?

                Ik heb ondertussen geoogst en mag niet klagen over de kwaliteit :-p Bedankt voor de hulp !!!

                Comment

                Bezig...
                X