Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

ontkiem probleem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ontkiem probleem

    Korting op 420shop
    hallo

    ik ben al een week bezig om een widow ryder autoflower zaadje te ontkiemen maar met niet veel succes.
    ik heb 2 velletjes keukenrol allebei 4x dubbelgevouwen en vochtig gemaakt.
    1 velletje op een schaaltje met het zaadje erop en een velletje over het zaadje en een schaaltje erboven op.
    ik kijk elke dag of het velletje vochtig genoeg is en doe er dan wat water op of soms pak ik een nieuw velletje.
    ik heb ook al veel op internet gekeken maar ik weet niet wat ik fout doe want ik zie niet veel gebeuren.
    kan iemand me helpen??
    (het is me allereerste x ontkiemen)

    alvast bedankt

    jochem

    #2
    Re: ontkiem probleem

    Gebruik de zoekfunctie van dit forum maar eens
    En de zaadjes op of onder een warmtebron van ong 22 graden constant wil ook wel helpen,
    je kunt ook de watjes, huishoudfolie en daaromheen alufolie, maar dat staat er al allemaal
    Succes

    Comment


      #3
      Re: ontkiem probleem

      dankjewel ik heb al wat gezien

      Comment


        #4
        Re: ontkiem probleem

        hey gewoon wachte ik heb zelf ook 3 auto seeds laten ontkiemen en dit duurde 12 dagen
        ik had er 2 in keukenrol tussen 2 borden in de kast en 1 in een glaasje water) ze zijn allemaal uitgkme

        Comment


          #5
          Re: ontkiem probleem

          Hoihoi,

          Altijd weer spannend om te zien wat er wel en niet uitkomt .....

          Ik denk dat je idd even geduld moet hebben, staan ze wel lekker donker en niet te nat ? vind zelf 12 dagen wel heel erg lang maar het ene zaadje is het andere niet natuurlijk .

          En het zou ook zomaar zo kunne zijn dat je net n pechgevalletje hebt .

          Suc7

          Comment

          Bezig...
          X