hallo allemaal, ik ben voor het eerst aan het proberen mijn eigen wietje te kweken (lemon berry autoflower) en heb jullie hulp even nodig. het plantje waar het om gaat is nu zo'n 3,5 week oud en zou dus al geslacht moeten laten zien. ik ben er alleen niet geheel zeker van of ik een mannetje of vrouwtje heb... en daar kunnen jullie me vast bij helpen.
hier heb ik een stel foto's van het plantje:
wanneer ik op internet rond lees hebben ze het over haartjes bij de bladoksel voor een vrouwtje en balletjes bij een mannetje. ik zie bij de bladoksel wel wat witte haartjes zitten, maar daarboven hangen balletjes... zijn dat dan slechts bloemen of heb ik dan toch een mannetje? waarschijnlijk een verschrikkelijke beginnersvraag, maar alvast bedankt voor jullie hulp!
hier heb ik een stel foto's van het plantje:
wanneer ik op internet rond lees hebben ze het over haartjes bij de bladoksel voor een vrouwtje en balletjes bij een mannetje. ik zie bij de bladoksel wel wat witte haartjes zitten, maar daarboven hangen balletjes... zijn dat dan slechts bloemen of heb ik dan toch een mannetje? waarschijnlijk een verschrikkelijke beginnersvraag, maar alvast bedankt voor jullie hulp!
Comment