Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

twijfel over geslacht (eerste kweek)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    twijfel over geslacht (eerste kweek)

    Korting op 420shop
    hallo allemaal, ik ben voor het eerst aan het proberen mijn eigen wietje te kweken (lemon berry autoflower) en heb jullie hulp even nodig. het plantje waar het om gaat is nu zo'n 3,5 week oud en zou dus al geslacht moeten laten zien. ik ben er alleen niet geheel zeker van of ik een mannetje of vrouwtje heb... en daar kunnen jullie me vast bij helpen.
    hier heb ik een stel foto's van het plantje:




    wanneer ik op internet rond lees hebben ze het over haartjes bij de bladoksel voor een vrouwtje en balletjes bij een mannetje. ik zie bij de bladoksel wel wat witte haartjes zitten, maar daarboven hangen balletjes... zijn dat dan slechts bloemen of heb ik dan toch een mannetje? waarschijnlijk een verschrikkelijke beginnersvraag, maar alvast bedankt voor jullie hulp!

    #2
    Re: twijfel over geslacht (eerste kweek)

    hoihoi,

    Jammer jammer maar mijn mening naar aanleiding van deze foto's is het een manneke .

    groetjes

    Comment


      #3
      Re: twijfel over geslacht (eerste kweek)

      jup man
      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

      Comment


        #4
        Zeker een man

        Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
        Gij zult niet stelen, De overheid duld geen concurentie!!

        Comment


          #5
          Re: twijfel over geslacht (eerste kweek)

          Da's geen twijfel, da's gewoon te lui om even te zoeken wat het verschil tussen man en vrouw is.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X