Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

[HOW TO] Vrouwelijke plant --> hermafrodiet ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

[HOW TO] Vrouwelijke plant --> hermafrodiet ?

Korting op 420shop
    Goedeavond growers!

Heb een vraagje, kon hem niet vinden in ander topic

Onlangs heb ik 10 stuks feminised AK autoflowers gekocht
    Hiervan wil ik meer zaden maken. Nu is mijn vraag:

-Kan ik van 1 dame een hermofrodiet maken zodat deze zichzelf bestuift?
    -Hoe kan ik dat bewerkstelligen?
    -Hoeveel zaden komen er dan vanaf?
    - deze zaden zijn dan gewoon non-feminised neem ik aan?

Of zal ik gewoon een mannelijke plant moeten opkweken van dezelfde soort, maar dan uit non-feminised zaad?

gegroet!

Dyslexie
    Spint..... de aids onder de wiet

Re: [HOW TO] Vrouwelijke plant --> hermafrodiet ?

Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!

Comment

Beste Monty,

Thx voor de link maar dat had ik wel al gevonden. Wat ik eigenlijk wil vragen is hoe je opzettelijk van een vrouwelijke plant een hermafrodiet kan maken.
      Door stress, lichtschema? Is hier ergens een korte uitleg van?

s6 verder nog met je kweekjes!

Comment

Informatie over Binnen wiet kweken. Dit board is enkel bedoeld om informatie uit te wisselen en te discussiëren over binnen wiet kweken. Stel je vragen over het kweken van wiet in het daarvoor bestemde forum!

Met GA3 spray bijvoorbeeld of door ze flink aan stress blood te stellen dan maken ze zelf genoeg ga aan door de stress.
        Gibberellic acid can also influence the timing of flowering, flower gender, flower size and increase the number of flowers. If a plant is sufficiently developed, premature flowering may be induced by direct application of GA3 to young plants. Formation of male flowers is generally promoted by concentrations of 10 to 200 ppm, female flowers by concentrations of 200 to 300 ppm. You may have an increase in the number of flowers by direct application of GA3 to young plants, at 25 ppm. bron

Comment

thx voor de hulp monty! hiermee kan ik aan de slag.

Comment

de AK47 autoflowers feminised liggen nu te ontkieming.

het plan is dat ik 1 plant zo ga stressen ( dmv lichtcyclus en scroggen etc.)
            dat deze herma gaat worden en zelf zaad gaat produceren voor volgend jaar.

ik zal wel verslag maken zodra ik begin

Comment

Bedenk je wel dat niet iedere stress herma ook feminized zaad oplevert. Ik heb dat vorig jaar geprobeerd en er zijn tot nu toe enkel mannen uitgekomen.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

je kan het beste een clone van een mannetje in de vrouwelijke vastplakken of hoe heet dat je weet wel een sneetje maken stekpoeder plakband net als ze met rozen doen oculeren of zoiets je moet het stuifmeel van een mannetje opvangen trouwens en in een fotorolpotje doen en dan met penseel je vrouwtje bevruchten dit leverd 1000den zaadjes op niet dat ik dit al eens gedaajn heb maar heb dit van een ervaren grower

Comment

Bezig...
                X