Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

skunk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    skunk

    Korting op 420shop
    ndaag hoe zou ik het best aan pakken ik heb een zaadje skunk gekocht van een vriend maar ben aan het twijfelen voor hem in een glas water te ontkiemen of in een spongepotje met aarde ??

    #2
    Re: skunk

    Ineens in een spongepotje, goed vochtig houden.

    Comment


      #3
      Re: skunk

      Zou gewoon potje pakken wat zaai en stek aarde en daar in doen en water geven binnen 3 dagen is ie boven
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: skunk

        ik heb hem geplant in een spongepotje goe vochtig gehouden van gisteren kan dat in 1 dag ontkiemen?

        Comment


          #5
          Re: skunk

          Zal wel iets langer duren, wees effe geduldig man.

          Comment


            #6
            Re: skunk

            juist voor ik het vergeet ik heb ze gewoon in mijn kelder gezet omdat mijn vrienden zeggen dat het donker moet zijn ? :p

            Comment


              #7
              Re: skunk

              het zaadje is boven gekomen achter dagen moet ik wachten tot de moederblaadjes er zijn voor uit de spongepotje te nemen en in een grotere pot te planten ? en hoe zit het met de belichting en de voeding stoffen? graag iemand die me wat kan helpen :p

              Comment


                #8
                Re: skunk

                kan iemand me helpen voor wat uitleg ? laat maar komen kan niet genoeg bij leren over weed ;p

                Comment


                  #9
                  Re: skunk

                  nu dat ie klein is moet je nog niet te rijke aarde gebruiken omdat de worteltjes dat niet aankunnen
                  ze moeten nu ook 18 uur per dag 'goed' licht hebben
                  dan zal je zien dat ie vanzelf groter word
                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                  Comment


                    #10
                    Re: skunk

                    ik heb hem nu buiten gezet omdat er toch zoveel zon is ik weet nie welke aarde het is het zat al in de spongepot dat ik er bij heb gekregen toen ik zaden bestelde

                    Comment


                      #11
                      Re: skunk

                      dan zal dat vast wel goed zijn
                      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                      Comment


                        #12
                        Re: skunk

                        welke voedingstoffen zou ik best in huis halen voor mijn skunk buitenkweek?
                        en hoe kan ik zorgen dat ik een dikke stam krijg ? blazer ?

                        Comment

                        Bezig...
                        X