Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

vraagje aan de keners

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

vraagje aan de keners

Korting op 420shop
    P1020924.jpgP1020926.jpgP1020928.jpg

bydeze zijn 3foto's van hawaiin snow zijn 90dagen oud en mijn vraag is of die messchien al klaar zijn of niet??
    kan er iemand mij helpen??
    laat reactie achter aub

Re: vraagje aan de keners

deze toppen zyn ng nie klaar hoeveel dagen staan ze al in bloei? kdenk toch ng paar weken zene ps wel goe weedje zene is dat onder hpslamp gekweekt

Comment

wachten dat ongeveer 70% van je toppen een bruine kleur hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vanw View Post
        wachten dat ongeveer 70% van je toppen een bruine kleur hebben.
        Goed antwoord, ze zijn dan rijp maar dan ben je te laat. Het gaat om de trichomen die bruin worden. Niet om de toppen zelf, als die bruin zijn heb je rot.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

mense kan iemand mij helpen ik wil een hazeje kweken zonder lampen weetje heb stekjes ze staan in de grond van de week moet ik ze wel even over potte het is gewoon voor de lol ze hoeve niet groot te zijn is puur eigen gebruik enzo iemand tips!!!!

DSC02709.jpgDSC02710.jpg

Comment

Die toppen mogen nog wel een paar weken staan hoor anthony
            God was never on your side..

Comment

Wanneer oogsten. (Je kunt zelf ook de zoekfunctie gebruiken
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

bedankt voor info want deze oogst valt beetje tegen sommige planten zijn 1m70 groot en andere 1m ze zijn allemaal getopt van de 5 planten zijn er 2 die er uitzien als op de fotos 2 hebben topjes alsof ze denk ik ongeveer 40dagjes staan en eentje gebreuk ik om stekken van te nemen want produceert helemaal geen toppen beetje raad zou handig zijn want met me lowryders heb ik nooit zoveel problemen gehad :s

Comment

Nou, gooi er nog eens een berg foto's op dan.
                  De voeding kun je alvast halveren, want daar krijgen ze te veel van zo te zien.

Als je stekken neemt van een plant die geen toppen maakt, krijg je dus allemaal planten die geen toppen maken.
                  Een stek is een kopie van d'r moeder.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

k gooi ik later op de avond op de site die fotos ga nu de eerste plant knippen heb microscope gekocht en trichomen zijn 50/50 ondanks iedereen me de raad geeft nog paar weken te wachten!! wat nu gedaan?? graag snel raad voor de schaar erin gaat !!!!!

Comment

ik zou toch nog een weekje wachten hoor ziet er wel een lekker rookertje uit

Comment

is hawaiian snow van de greenhouse in amsterdam

Comment

bij deze de foto's van allle planten P1020930.jpgP1020931.jpgP1020932.jpgP1020933.jpgP1020934.jpgP1020935.jpgP1020936.jpgP1020937.jpgP1020938.jpgP1020939.jpgP1020940.jpg

de eerste 3 fotos zijn de planten die het goed doen

foto 4en5 zijn de planten met topjes die wel bloeien ma heel traag

foto 6/7/8 is de plant die maar blijft groeien ( heeft ook kleine topjes zoals foto 4/5)

foto 9/10 is e plant waar ik stekken van neem aangezien r geen toppen aankomen

foto11 is een stekje die ik heb genomen iemand raad warom deze allemaal anders groeien zijn toch allemaal hawaaian snow

greets anthony

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door AnThOnY2660 View Post
                            foto 9/10 is e plant waar ik stekken van neem aangezien r geen toppen aankomen
                            foto11 is een stekje die ik heb genomen iemand raad warom deze allemaal anders groeien zijn toch allemaal hawaaian snow

greets anthony
                            en dan krijg je stekjes die ook geen toppen krijgen ?
                            stekjes reageren nu eenmaal anders als planten uit zaad met soms vreemde groei als gevolg
                            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

alle planten komen uit zaad op de fotos alleen 1plant maakt geen toppen daar heb ik nu 1stek van genomen ma alle planten heb ik uit zaad gehaald

Comment

Bezig...
                              X