Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Hoe kan ik zaden verkrijgen uit mannelijke planten?
Collapse
X
-
Re: Hoe kan ik zaden verkrijgen uit mannelijke planten?
ingeval dat je nog geen sexuele voorlichting gehad hebt op school zal ik je t oer oude verhaal eens proberen uit te leggen van de bloemetjes en de bijtjes
Lang Lang lang geleden in een prachtig mooi open veld met de aller mooiste bloemen, ze gingen met zijn alle heerlijk heen en weer samen met de wind.
plotseling op een dag denkt mama bloem dat t toch wel eens tijd wordt om voor klein kinderen te gaan zorgen want ze zal zeer zeker niet voor altijd leven.
dus zo gezegt zo gedaan gaat mama bloem op avontuur.
mama bloem stapte een cafe naar binnen, loopt naar de barkeeper en zegt Hey lekker ding, Jij ik vanavond rollebollen?
barkeeper draait zich om met een enorme hakmes en skimasker op zijn gezicht en roept JOUW LAATSTE UUR HEEFT GESLAGEN!
mama bloem rent verschrikt naar buiten en blijft rennen en rennen en rennen tot ze uitkomt op een prachtig veld waar ze doorheen wandelt.
opeens voor haar in de verte ziet ze een grote boom en een meer liggen en besluit erheen te gaan.
eenmaal aangekomen bij de grote boom gaat ze met haar rug ertegen zitten en kijkt naar boven naar de prachtige blauwe hemel en daar ziet ze een paar wolkjes
en begint te dag dromen.
opeens voelt ze een tikje op haar schouder en ze kijkt op OPEENS STAAT DAAR DE BARKEERPER MET HAKMES EN SKIMASKER EN HAK HAK HAK de groente van hak.
Comment
-
vraag 1: hoe oud ben jij?
vraag 2: heb je al geprobeerd de info op het forum te vinden?
vraag 3: licht geestige vragen krijgen de antwoorden van lichtgeestige mensen!!!
Oorspronkelijk geplaatst door jabbawackeez View Postja, mijn vraag is eigenlijk waar da zaad dan hangt en ofr dan eventueel minder wiet aant vrouwtje groeit.. en hoe je stekskes maakt.
ma er zijn precies veel lichte geesten aanwezig..
Comment
-
er is inderdaad wel een subtiel doch significant verschil : lichte geesten versus verlichte geesten. Maar goed, wie licht is komt vanzelf boven drijven natuurlijk.
Vandaar dat we zinkzalf hebben uitgevonden, wat zoals je weet prima werkt tegen drijven. Van die grote betonnen legoblokken ook, maar dat mist dan weer die finesse. Oeps, ik dwaal af.
Mannelijk zaad dus. Wel een interessante vraag eigenlijk. Daar zouden we een anti-expertpanel voor moeten hebben denk ik... zo'n sectie "vraagt het -liever niet-" ofzo.
zo werkt het wel : zaad in de grond, water geven, wachten, nog wat wachten, weer wat water, wachten, nog wat wachten, water geven, kijken of er mannetjes en vrouwtjes aanwezig zijn, wachten, niets doen en nog wat meer wachten, water geven, wachten, water geven, wachten, nog wat wachten en.... tadaaaaa! wiet met zaad !Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
Comment