Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

ph/ ec meter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

ph/ ec meter

Korting op 420shop
    ......
    Last edited by Smowkie; 12 July 2013, 22:58.

Re: ph/ ec meter

Bezit een Milwaukee ph600 en daar ben ik niet tevreden over.
    Hij laat soms hele rare waardes zien en telt plotseling heel ver terug in ph.
    Vanaf het begin staat hij al netjes in de bewaarvloeistof en een nieuw setje batterijen mocht niet baten.
    Ik weet niet of er types zijn zonder die horlogebatteryen, maar eentje met een beetje gangbaar soortje erin kan ook handig zijn.

Comment

......
      Last edited by Smowkie; 12 July 2013, 22:58.

Comment

Ik heb op ebay een afzonderlijke ph- en ec-meter gekocht voor de prijs waar ik elders slechts 1 vd 2 heb. Was bij een powerseller uit UK. Behalve zeer betaalbaar ook snel geleverd en na een paar weken gebruik schijnbaar correct. Vervangbare elektrodes: je m'en fous - voor het geld dat een nieuwe meter kost laat ik dat geen bepalende factor zijn...

Comment

Comment

Gewoon van die goedkope dingn uit China voor 7 euro. Werkt prima. Dan zullen die dingen wat vaker stuk gaan, je koopt er ok een hele zooi voor het geld van 1 zo'n dure.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

zal het omthouden!
              hopelijk gaat de blue lab lang mee

greets steundheufd

Comment

Bezig...
              X