Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Droog advies gevraagd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Droog advies gevraagd

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Mijn eerste kweek van een lowrider is in het eindstadium beland. Dankzij dit forum verloopt het vlekkenloos, en ben ik een stuk wijzer geworden.
    Mijn dank daarvoor!
    Mijn plant heb ik vandaag in een donkere ruimte gezet voor 48 uur om hem daarna te oogsten.
    Nu heb ik op de logeerkamer een lege kledingkast om de plant te drogen, ik wil haar onderste boven ophangen. Is het verstandig om een vochtvreter in e kast te zetten? En hoe zit het met de luchtcirculatie? Ik heb geen fan, of afzuiging, kunnen de toppen gaan rotten in een afgesloten kast. Graag jullie mening.

    Groet

    #2
    Je droog ruimte moet ook geventileert zijn. Enja rot kan dan zeker optreden.

    Comment


      #3
      Re: Droog advies gevraagd

      Wil wel is foto zien van de plant die je gaat oogsten.
      En de kleer kast heel je huis gaat er naar ruiken
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Droog advies gevraagd

        Zoek eens naar 'Droogdoos'. Probleem opgelost.
        Om het makkelijk te maken:
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Droog advies gevraagd

          Top! Dank je wel

          Comment


            #6
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Droog advies gevraagd

              je wilt je LV liever rond de 50% houden maar dan meer luchtcirculatie,

              Comment


                #8
                Re: Droog advies gevraagd

                Die circulatie heb je in een droogdoos dus niet.. Vandaar
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #9
                  Re: Droog advies gevraagd

                  Ik doe dit zelfde met een grote kartonnen verhuisdoos het voor deel van karton is dat het ook vocht op neem.
                  Ik doe onder in de doos strooizout en doe elke week buiten de doos 1 keer open en verse lucht er bij en check dan alle sop schimmel.
                  Ik doe dit al enkele jaren zo en het werkt goed , het duurt inderdaad wel zo klein 4 weken voor alles echt goed droog is voor het in cure potten kan.
                  God was never on your side..

                  Comment

                  Bezig...
                  X