Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Led goede ratios en meer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Led goede ratios en meer

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik wil graag zelf een led kweek lamp maken. Inmiddels al een aantal dagen aan het zoeken naar informatie over led kweken. Er is gelukkig veel informatie te vinden. Er zijn mijn een aantal dingen nog niet helemaal duidelijk.

    Ondanks veel mensen toch 2 kleuren gebruiken met zelf gemaakte led lamp lees ik hier en op andere websites dat dat niet voldoende is. Hier las ik dat groen en oranje ook nut heeft. ZIjn er hier mensen die een led lamp hebben gemaakt met meerdere kleuren? En zo ja met welke?

    Is deze ratio bruikbaar? Of zijn er betere ratios bekent?

    Rood(660) - 8
    Oranje(625) - 1
    Blauw(470) - 2
    Groen(510?)- 2

    Er zijn ook mensen die tl lampen voor de groei toepassen, is dat echt nodig? Is dat alleen nodig als je hele grote planten wil.

    Klopt het dat 3Watt Highpower led verder schijnt en daardoor beter zijn dan 1 Watt Highpower led?
Bezig...
X