Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Zaadjes ontkiemd... maar nu?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Zaadjes ontkiemd... maar nu?

Altijd je potten tot boven vullen.Hoe meer aarde hoe meer wortelgroei.
    Tip:Ook wat hydrokorrels op de bodem van je potje.Dan kan het water wat je eventueel te veel geeft goed weg lopen.
    Verder geduld en zoals Xtreme zegt je eigen niet gek laten lullen door jan en man.
    Tis allemaal niet zo spannend.Gewoon normaal doen en je kweekt de mooiste planten.

Gr Goud

Comment

Jongens, zo moeilijk is het toch niet. Koop gewoon bij een tuincentrum algemene potgrond. Ga na een week of 6 wat bijmesten: NPK 12-10-18 is prima. Tomatenmest of van die blauwe staafjes van de lidl evenzeer. Geef desnoods aan het eind van de rit wat PK13-14 mee -kost ook geen drol- en je hebt een keurig wietje. Wat niet wegneemt dat je met specifieke dure voeding ook goede wiet kan kweken, vaak genoeg gedaan. Alleen, ik doe het nu op mijn manier en mijn huidige gekweekte wiet is niet van mindere kwaliteit dan die ik voordien kweekte. Het enige wat ik voorsta, zijn grote potten: een goed wortelgestel geeft goede en grote planten en grote buds.

Comment

Luister Gvd naar Extreme en doe niet zo eigenwiijs

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Luister Gvd naar Extreme en doe niet zo eigenwiijs
        God was never on your side..

Comment

Extreme, Wat zijn die blauwe staafjes van de lidl precies?

Comment

ik heb wel een nieuwe naam voor je eerste plantje..Sir aarde tekort

Comment

Ja wel een beetje karig inderdaad....

"Met een joint in de brand is er niks aan de hand!"
              "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

Comment

Goh jongens sluit de boel hier maar.
                Wat een reacties.
                Het is mijn eerste kweekje en ok ik maak fouten maar om hier dan met "godverdomme" en "kost geen drol" rond me oren geslagen te worden en wat uitgelachen te worden...
                dan zoek ik het zelf wel verder.

Ik heb haast angst om nog iets te vragen.

Comment

ik vraag me vriendelijk af .... Heb je ook maar 1 pagina van dit forum gelezen voordat die zaadjes de grond in gingen?
                  Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
                  (running)

Comment

Niemand lach je uit iedereen geeft je tips da jij je eigen voel aangevallen is jou eigen probleem natuurlijk
                    Als jij voor dat je me het kweken van een cannabis plant even had ingelezen dan had je het je eigen niet zo
                    Moeilijk gemaakt. Jij steld een vraag wij antwoorden .ps vraag me ook zelfde af als boven staande vraag.
                    Heb je wel gelezen op het forum.
                    God was never on your side..

Comment

ook wij hebben planten staan. dus vergelijk ik dat. zoals ieder ander dat doet.
                      stel je niet zo aan.
                      snap ook niet waarom je niets oppikt als iemand iets tegen je zegt tewijl je er om vraagt.

snap je het zelf wel..?

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

iedereen is beginner geweest, niks aan de hand, misschien voor de volgende keer beter dat je stekjes haalt dan gaat het 2 a 3 weken sneller aangezien je zsm resultaat wil.
                          vaak zijn mensen te nieuwschierig als hun zaadje niet bovenkomt en gaan toch kijken of teveel water geven, dat is de meest voorkomende fout aangezien de kans dan nog kleiner is dat je hem onbeschadigd. gewoon 10 dagen wachten en als hij dan nog niet boven is voorzichtig als de aarde droog is beetje bij beetje weghalen met een dun sateprikkertje.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

of wat beter is, gewoon op je aarde leggen en dan heel weinig aarde erover zodat hij bedekt is en als het steeltje boven komt, pas dieper doen als je blaadjes begint te zien, zo weet je zeker dat je hem niet beschadigd en is de kans groot dat hij snel uitkomt

Comment

Bezig...
                          X