*PIEP PIEP PIEP PIEPER-DE-PIEP*
Shit, ik heb ontdekt dat ik in ALLE planten toprot heb. En niet te zuinig ook.
Met het regenachtige weer de planten te nat laten worden en helaas is het resultaat dus vernietigend.
Ik heb zojuist voorzichtig alle planten gesnoeid.
(Alle hoofdtoppen moesten er af. De ondergelegen toppen waren nog niet aangetast, zoals het lijkt, hopelijk blijft dat zo...)
Flink balen natuurlijk, DE HOOFDTOPPEN!! Maar goed. Mijn vraag...
De planten zijn nog niet klaar. De trichomen zijn nog hartstikke wit en de bloei was nog lekker bezig.
Nu heb ik uiteraard al wel lekker plakkerige handjes gekregen bij het knippen dus er lijkt mijn genoeg hars aanwezig.
Het geknipte afval is ongeveer 15 gram.
Ik heb de 'verrotte' topjes nu in water gelegd.
Mijn idee was om dit te watercuren.
Roken kan ik ze daarna denk ik niet, omdat ze immers nog niet klaar zijn... (Nog niet uitgebloeid, dus weinig effect?)
Maar kan ik van deze toppen misschien wel wietboter en dus spacecake o.i.d. maken?
Ik hoor graag de reacties!
Shit, ik heb ontdekt dat ik in ALLE planten toprot heb. En niet te zuinig ook.
Met het regenachtige weer de planten te nat laten worden en helaas is het resultaat dus vernietigend.
Ik heb zojuist voorzichtig alle planten gesnoeid.
(Alle hoofdtoppen moesten er af. De ondergelegen toppen waren nog niet aangetast, zoals het lijkt, hopelijk blijft dat zo...)
Flink balen natuurlijk, DE HOOFDTOPPEN!! Maar goed. Mijn vraag...
De planten zijn nog niet klaar. De trichomen zijn nog hartstikke wit en de bloei was nog lekker bezig.
Nu heb ik uiteraard al wel lekker plakkerige handjes gekregen bij het knippen dus er lijkt mijn genoeg hars aanwezig.
Het geknipte afval is ongeveer 15 gram.
Ik heb de 'verrotte' topjes nu in water gelegd.
Mijn idee was om dit te watercuren.
Roken kan ik ze daarna denk ik niet, omdat ze immers nog niet klaar zijn... (Nog niet uitgebloeid, dus weinig effect?)
Maar kan ik van deze toppen misschien wel wietboter en dus spacecake o.i.d. maken?
Ik hoor graag de reacties!
Comment