Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Mixpack 10 x Zambeza Autoflowering Zaden / Philips wake up light

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mixpack 10 x Zambeza Autoflowering Zaden / Philips wake up light

Korting op 420shop
    Beste mede growers,

Ik heb een Mixpack van 10 zaden gekocht bij Zambeza bestaand uit de volgende soorten :

feminized-mix-zambeza-wietzaden.jpg
    Little Dwarf
    Rude bud
    Quick Poison
    Notorious White
    Critical Dream
    Spirit Haze
    Northern Force (2x)
    AK Passion
    Blue Invader

Omdat ik een beetje laat ben voor een autoflowering en ik zeker wilde zijn dat ik niks zou verneuken heb ik maar twee zaadjes laten ontkiemen.
    Dit is 1 x Northern Force omdat die twee keer in het paketje zat. En 1 x Little Dwarf omdat die iets korter de tijd nodig heeft om af te bloeien. En ik zelf aan de late kant ben.

philips-hf3465-wake-up-light.jpg
    Nu heb ik voor mijzelf een Philips wake-up light die ik nu niet gebruik in de zomer ( de lamp geeft best fel licht op de hoogste stand ), nu is mijn vraag :
    is dit genoeg om een autoflowering op te laten groeien? Ik weet dat het bij een autoflowering niet om de aantal licht uren gaat voor hij in de bloei schiet. maar is deze lamp voldoende om een autoflowering mee te kunnen oogsten of is de lamp te zwak?

Alvast bedankt,

Groetjes LazyAssGrower

Re: Mixpack 10 x Zambeza Autoflowering Zaden / Philips wake up light

nadeel van dat licht is dat je helemaal niet weet wat voor licht het geeft behalve dat ie fel is nou een bouwlamp is ook fel mnaar werkt niet voor wiet
    ik zou hem links laten liggen en een spaarlamp erboven hangen
    zoek maar even op het forum welke spaarlampen geschikt zijn
    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

IMG-20120808-WA0004.jpg

Dit is hoe het er tot nu toe uit ziet, er zit een halogeenlamp in. Ik ben bang dat ik deze niet kan gebruiken omdat deze lampen goed warm kunnen worden.
      Ik woon nog thuis en mijn vader is het er niet mee eens dus ik dacht, nu kan ik het oplossen door alleen een wake up light te gebruiken. Zodat als hij groter is ik hem nog ff in het bos kan zetten.

Comment

Nee, een wake up light werkt niet. De lamp die er in zit is verkeerd, reteduur en wordt ontzettend heet. Je kunt die wake up light beter voor €30 euro op marktplaats knallen en voor dat geld wat spaarlampen kopen Daarbij kun je met enkel warm wit, toch een prima oogstje halen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

van bovenaf belichten is ook 'n voordeel!!!
          hoezo ik woon nog thuis?
          hoe oud ben jij dan?
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Gooi ze lekker buiten, met zo'n lampje wordt het niks.

836738001331741300.gif
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

nee gewoon spaar lampen hebben er meer gedaan en goed wietje van gekregen denk in jou hokje heb je er stuk of 5 nodig
              God was never on your side..

Comment

Ik ben 21 en ik woon nog thuis ja? iemand problemen mee?
                Deze lamp gebruik ik zelf in de winter, maar omdat het nu toch al vroeg licht is heb ik hem zelf niet nodig.
                Mijn vader is docent dus die wil niks met wiet te maken hebben vanwege roddels, vandaar dat ik deze vraag stelde.
                Zelf zou ik het liefst een kweektent kopen met alles er op en er aan, maar dit is op het moment nog niet mogelijk.

Bedankt voor de reacties

Groetjes LazyAssGrower

Comment

zoals ik al eerder zei: van bovenaf belichten
                  je ziet toch dat de plant niet genoeg licht krijgt!
                  'n beetje lezen en je had geweten dat je nu ???? bezig bent
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Het plantje heeft nog geen uur bij deze lamp gestaan, Dit was alleen om mijn vraag duidelijk gesteld te krijgen.
                    Ik wilde alleen weten of het met deze lamp kan. Ik ga geen spaarlampen kopen omdat dit te riskant is bij mijn vader.
                    Dus het word dan eerst voor het raam voorgroeien en daarna Guerilla in het bos.
                    Iedereen bedankt voor het mee denken !

Groetjes LazyAssGrower

Comment

Nee, sorry, geen problemen mee!!!

Comment

Controleert je vader soms elke week wat je met je zakgeld hebt gedaan ...

Oorspronkelijk geplaatst door LazyAssGrower View Post
                        Het plantje heeft nog geen uur bij deze lamp gestaan, Dit was alleen om mijn vraag duidelijk gesteld te krijgen.
                        Ik wilde alleen weten of het met deze lamp kan. Ik ga geen spaarlampen kopen omdat dit te riskant is bij mijn vader.
                        Dus het word dan eerst voor het raam voorgroeien en daarna Guerilla in het bos.
                        Iedereen bedankt voor het mee denken !

Groetjes LazyAssGrower

Comment

hihihi ik denk dat je vader ook wel spaarlampen gebruikt. Maar dan gewoon om de kamer te verlichten.

Voor het raam lijkt mij persoonlijk meer roddelwekkend dan op je slaapkamer in een kweekkastje, waar niemand het ziet. Ik denk dat je vader het daar wel mee eens is. Houd er ook rekening mee dat je ooit zult moeten gaan drogen, waar wil je dat doen? En hoe? Dat vergeet men vaak in de guerilla.

Mijn pa is ook docent, maar hij zegt zelf: "Jongen, het zijn jouw planten. Als de politie komt, is het jouw schuld en jouw probleem.". En al zijn collega's weten dat. Scheelt ook in de roddels.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
                          X