Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

toprot/amber??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    toprot/amber??

    Korting op 420shop
    Hallo vrienden...

    Ik heb ff een situatie... dit is mijn eerste jaar (gevolgd uit een grapje) als "kweker"

    Nu keek ik even naar mijn 4 kleine plantjes en ik zag dit.... de laatste foto is een foto vanuit de microscoop....

    De eerste 2 vind ik wel heel erg bruin... deze planten zet ik elke dag binnen, ze staan dus niet in de regen...

    Alvast bedankt voor de moeite en advies

    Groetjes Jandan
    Attached Files

    #2
    Re: toprot/amber??

    Ik heb alleen de grote foto's bekeken, die bruine shit is rot. Mijn advies is om die takken af te knippen, rot eruit te plukken en lekker te laten drogen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: toprot/amber??

      Comment


        #4
        Re: toprot/amber??

        Oke.... ik hoop dat ik het eruit krijg...

        Thx guys..

        Comment


          #5
          Re: toprot/amber??

          Succes

          Comment


            #6
            Re: toprot/amber??

            je ken ook puur da topje weg halen en de rest laten zitten hoor
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: toprot/amber??

              hi bella..

              Ja idd dat had ik al eens begrepen, maar aangezien wij a.s. zaterdag voor 2 weken naar italie gaan voor 2 weken, en dit mijn eerste plantjes waren, heb ik er toch voor gekozen mijn nederige plantjes te oogsten... (misschien maak ik een mega fout) maar beloofd, na de vakantie post ik een berichtje van de uitwerking....

              Groetjes & bedankt voor jullie tips

              Jandan

              Comment

              Bezig...
              X