Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wanneer een autoflower oogsten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wanneer een autoflower oogsten?

    Vermoedelijk net zo ongezond als bladvezels/cellen of de cellose die in kleine takjes zit. Dit zijn simpelweg geen vergiften, maar bij verbranding vormen ze teer en dat is niet best voor je longen. Het meest zuivere is gewoon de thc extraheren volgens de gebruikelijke methoden. De rest van de toppen is gewoon ballast en geen vergif. Je kunt het gewoon eten: pas bij verbranding ontstaan er giftige dampen, die bij inademing schadelijk zijn. Graan is ook geen vergif: maar bevind je je in een brandende graanschuur dan loop je een rookvergiftiging op. Cannabis bevat van nature geen vergif dus met drogen of curen kan er geen gif -dat er niet is- verdwijnen.
    Last edited by Xtreme; 7 October 2012, 16:06.

    Comment


      #17
      Re: Wanneer een autoflower oogsten?

      Hoi Extreme,

      Toch wel handige info. Ik heb een plaatje graag zo compleet mogelijk, en daarbij helpt je uitleg.
      Rest mij wel de vraag, waarom is die 10 dagen droog periode belangrijk ? Breek je in deze periode nog
      (belangrijke) stoffen af? Of is het alleen bedoeld voor het eindproduct optimaal te kunnen gebruiken.

      In ieder geval bedankt voor je reactie's !

      Greetz Conus

      Comment


        #18
        Re: Wanneer een autoflower oogsten?

        Je hebt wel toprot, op die tweede foto!!!!

        Comment


          #19
          Re: Wanneer een autoflower oogsten?

          Ik was net aan het kijken die 2e foto laat toch wel wat akelige bruine plekken zien
          Guerrilla: 2013
          Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
          Neem een kijkje en reageer

          Comment

          Bezig...
          X