Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Uitstel Groei

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Uitstel Groei

Korting op 420shop
    Hoi,

Ik heb plantjes die een week in de groei staan en wat zaadjes.
    Ik wil de zaadjes ontkiemen en dan groeien tot gelijke hoogte van de huidige plantjes.
    Kan ik de huidige plantjes buiten het hok laten tot de zaadplantjes op gelijke hoogte zijn, en dan samen verder groeien?
    Ik neem aan dat de groei even non actief blijft buiten het hok
    Met hasjies in je bloedbaan kan je steigeren als een alpha haan

Re: Uitstel Groei

wat ben jij in godsnaam van plangroeien tot gelijke hoogte van je huidige???? gaan die in pauzestand staan tot je zaailingen op gelijk hoogte staan ofzo, leg eens uit...gewoon zaden ontkiemen en mee laten gaan op 12/12 direct ofwel wachten tot je huidige dames af zijn en dan opnieuw beginnen
    Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Uitstel Groei

Meteen op 12/12 en gaan met die banaan ;P maar je planten even op pauze zetten lukt niet hoor hehehe

Comment

Ik heb gehoord dat je ze uit de pot kan halen, dan de wortels goed schoonspoelen en ze voorzichtig in de vriezer leggen.
        Je hebt wel een vrieskist nodig als ze wat groter zijn.
        Dusse....

Tja, je kan ze gewoon meedraaien op 12/12, maar ze gaan nooit zo groot worden als die nu al staat.
        Die oudste gaat waarschijnlijk 3/4 van je ruimte in beslag nemen, blijft 1/4 over voor de kleintjes.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Uitstel Groei

Hahahahhaha leukerd ;P

Comment

Uitstel Groei

Qnq moet ik tegenspreken, ik heb er die 3 weken 18/6 hebben en 1tje die maar 4 weken later is geplant, meteen op 12/12 en hij is nu al groter dan die andere, er hangen wel nauwelijks bladeren aan... Maar bladeren roken we niet , toch? vorige kweek was ook zo, de kleinste die snel op 12/12 stond was men beste, kan toeval zijn, maar ik probeer het vanaf nu toch iedere keer met 1 plantje en we zien wel wat ermee gebeurd...

Comment

heb ik ook gehad smowkie, 3 black jacks 3 weken groei gehad en dan eentje erbij gezet die maar weekje groei gekregen heeft en was ook mijn beste dame en dat in klein potje van 4,5L terwijl de andere 3 in 11L grootgebracht waren
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

Aah, ja dat kan dus.
                Ik spreek ook alleen uit eigen ervaring, maar die kan verschillen.
                Gewoon met alles rekening houden dus
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Uitstel Groei

Het kan idd, daarom zijn we hier, meningen delen is altijd goed

Comment

Ik ga het gewoon proberen! Die 2 stekkies waren toch gratis, ik focus me gewoon op de zaailingen en zet de 2 stekkies die nu een week in de groei staan er gewoon bij als de zaailingen op 12 12 gaan

Comment

Uitstel Groei

Perfect succes

Comment

Thanks!

Comment

Alles was trouwens goed gekomen!
                          Je kan makkelijk een plant buiten de tent op "non actief" zetten

Links achteraan was de haze stek
                          [img]http://img577.imageshack.us/img577/4...1031221321.jpg[/img]

Comment

Bezig...
                          X